• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tankdop manta b

lenn0

Post weleens wat
Ik heb hier een cc staan met een lekkende tankdop, nu vroeg ik me af of er verschil zit in de tankdoppen tussen cc en coupe onderling, weet iemand dat?

Deze dop is plat met een appart sleuteltje, ik had in mn vorige b een dop met een opstaande rand in het midden, die werkte gewoon met de normale sleutel.

Vandaar. Maakt het wat uit, en wie heeft er nog een goede tankdop liggen voor me?

Ik heb toen bij mijn reguliere onderdelenzaak een tankdop gekocht van Hella, met apart sleuteltje. Dus even naar de automaterialenzaak.

Ik heb toen bij mijn reguliere onderdelenzaak een tankdop gekocht van Hella, met apart sleuteltje. Dus even naar de automaterialenzaak.

Pfff af en toe is het ook zo simpel he! :) Het was nog niet in me op gekomen dat ze die dingen nog nieuw maken.

Bedankt Stender, vanmiddag even een Hella halen.

Pfff af en toe is het ook zo simpel he! :) Het was nog niet in me op gekomen dat ze die dingen nog nieuw maken.

Bedankt Stender, vanmiddag even een Hella halen.

heb hier voor jou een originele liggen inc sleutel

heb een set te koop staan een contactslot en tankdop werken samen op 1 sleutel

samen 20 euro

heb hier voor jou een originele liggen inc sleutel

heb een set te koop staan een contactslot en tankdop werken samen op 1 sleutel

samen 20 euro

Op de Manta B altijd "NIET VERLUCHTE" benzinedoppen gebruiken, (staat erop gedrukt),

met de normale "VERLUCHTE" doppen zal de Manta B ALTIJD benzine lekken !

Op de Manta B altijd "NIET VERLUCHTE" benzinedoppen gebruiken, (staat erop gedrukt),

met de normale "VERLUCHTE" doppen zal de Manta B ALTIJD benzine lekken !

Terug
Naar boven