• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tankmeter+centrale deurvergrendeling werkt niet meer

wie kan mij helpen?ik heb een opel astra 1.6 van 1999

mijn tankmeter doet het sinds een paar dagen niet meer.

weet niet precies waar ik het moet zoeken,

en ik heb ook problemen met de centrale deurvergrendeling.

ik krijg hem alleen geopend via het kastje en niet meer op slot.

ik heb het ook met de reserve sleutel geprobeerd en daar doet ie het ook niet mee..

iemand bekend met dit probleem?

mvg manuel

tank meter kapot koop een nieuwe km teller dashboard of onder de bank achter zit een groot zwart deksel daar zit een meter in die ziet hoeveel benzine erin zit (achterbank er uit en dan de stof naar voren duwen en dan zie je die aan de kant van de bij rijder)

over de entrale deurvergrendeling is het makkelijk je stop de sleutel in de contact niet straten deuren dicht en dan klik je op open met de sleutel in de contact en dan weer dicht en dan haal je die eruit .

Terug
Naar boven