• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tankvlotter corsa A > D Kadett

Kijk hier anders ff naar:

Afb012_1.jpg

Afb013_1.jpg

Afb017_1.jpg

Afb023_1.jpg

Denk dat je beter kan kijken naar een vlotter van een kadett-e, die tanken zijn redelijk gelijk dunkt mij.

Maar het gene wat het zelfde moet zijn is de waarde die de meter afgeeft als je tank leeg is en vol is. Anders sta je een keer zonder benzine als je tank nog half vol lijkt te zijn op de meter.

Fysiek erin passen doen ze wel volgens mij, de pakking is dacht ik zo te herinneren hetzelfde.

tank vlotters zijn nog nieuw te krijgen voor de d kadett, van 1.2. tot 16s , alleen die wat ik zoek 1.8. gte zijn niet meer uit te halen :puke

staan bij classic parts

die schaalverdeling van kadett e ,wekt net andersom! grafiek plaatje kun je ook niet andersom draaien, zoals je nu doet ,als de tank leeg is,geefd die vol aan!!

past de volledige vlotter van een Kadett E gsi dan ook in de tank van

een kadett D (gte injectie tank)?

ik heb namelijk een gsi lcd dash erin.

De vlotter die er nu in zit is uit een of andere omega met bijgeplooide aanzuigbuis.

Maar de aanzuigbuis zuigt veel te snel lucht bij het nemen van bochten...

Terug
Naar boven