• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tapatalk

roygie

Post weinig
vraagje ik wist niet waar ik dit moest plaatsen;) dus doe het maar hier

ik heb een iphone en dan heb je een app dat heet tapatalk maar waarom ondersteunt dit forum dat niet zou echt heel makelijk zijn.

ben vast niet de enigste die iphone heb hierzo en die forum in de gaten wild houden:D

mvg roygie

Werkt echt mooi. Lijkt veel snel te gaan dan in internet browser op de telefoon

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Werkt echt mooi. Lijkt veel snel te gaan dan in internet browser op de telefoon

Ik zie trouwens dat hij in de andriod market opeens geld kost. Dan toch maar van snappzmarket.com

Ik zie trouwens dat hij in de andriod market opeens geld kost. Dan toch maar van snappzmarket.com

tapatalk is mooi maar voor een forum beheerder volgens mij nogal duur, gratis is TouchBB 1 php bestand in de root van het forum en het werkt.

tapatalk is mooi maar voor een forum beheerder volgens mij nogal duur, gratis is TouchBB 1 php bestand in de root van het forum en het werkt.

De tijd is in tapatalk een uur eerder kan je daar nog wat aan doen senatorman of valt er niks intestellen ik had al in mijn opties gekeken

De tijd is in tapatalk een uur eerder kan je daar nog wat aan doen senatorman of valt er niks intestellen ik had al in mijn opties gekeken

De beheerder van het forum moet zich aanmelden voor TouchBB dan krijgt die een php bestand via mail toegezonden, dat plaatst hij dat in de root van het forum, en dan kunnen de gebruikers via de e.v.t gratis app het forum benaderen en gebruiken.

Terug
Naar boven