• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TC switch inbouwen

bij de zafira ligt het blok (dus ook de ABS-sturing) veel dieper.je zit al half onder het dashboard.bij de astra kun je dr makkelijker bij...

Als je niet handig ben moet je er idd niet aan beginnen:P maar idd zafira zit stuk beroerder, ik vervang nog wel eens de remleidinge bij de dealer hehe maar wat aansluiten betreft is het het zelfde

Als je niet handig ben moet je er idd niet aan beginnen:P maar idd zafira zit stuk beroerder, ik vervang nog wel eens de remleidinge bij de dealer hehe maar wat aansluiten betreft is het het zelfde

heb het complete elektrische schema doorgepluisd naar andere aansluitmogelijkheden maar aangezien je de draad van de schakelaar direct op de stekker moet aansluiten,zit er niks anders op....

heb het complete elektrische schema doorgepluisd naar andere aansluitmogelijkheden maar aangezien je de draad van de schakelaar direct op de stekker moet aansluiten,zit er niks anders op....

ff topic nog een keer goed doorlezen ;)

De tc zit erop is alleen niet uitschakelbaar, door inbouwen van dit setje wel....

ff topic nog een keer goed doorlezen ;)

De tc zit erop is alleen niet uitschakelbaar, door inbouwen van dit setje wel....

was volgens mij uit kostenbesparing :fy1

wat kost dat nou zo'n extra knopje :mad:

zou dr idd gewoon standaard in moeten zitten!!

was volgens mij uit kostenbesparing :fy1

wat kost dat nou zo'n extra knopje :mad:

zou dr idd gewoon standaard in moeten zitten!!

Tis beetje pauperig inderdaad... net zoals dat bij een OPC1 er geen carosserie delen in kleur zijn gespoten terwijl de standaard coupe dat standaard heeft!

Tis beetje pauperig inderdaad... net zoals dat bij een OPC1 er geen carosserie delen in kleur zijn gespoten terwijl de standaard coupe dat standaard heeft!

Ik heb het verschil tussen de coupé turbo en de OPC 2 nooit begrepen, buiten de carroserie vorm dan. Technisch zijn ze identiek, alleen de bodykit en de kuipstoelen hou je dan over.

Ik heb het verschil tussen de coupé turbo en de OPC 2 nooit begrepen, buiten de carroserie vorm dan. Technisch zijn ze identiek, alleen de bodykit en de kuipstoelen hou je dan over.

Inderdaad, ook dat is een punt!

Als ik trouwens de keus had koos ik geen OPC2 maar een full options zwarte Coupe Turbo :D

Inderdaad, ook dat is een punt!

Als ik trouwens de keus had koos ik geen OPC2 maar een full options zwarte Coupe Turbo :D

Neej geef mij maar een zwarte station dan, voor het verassings effect, en ik kan ook nog een lading hout meestouwen bij de praxis.

Neej geef mij maar een zwarte station dan, voor het verassings effect, en ik kan ook nog een lading hout meestouwen bij de praxis.

Terug
Naar boven