• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Te koop of toch niet??

2.0-16v is een voordeel, ikzelf heb een 2.5 v6. Meerdere handelaren waar ik wilde inruilen gaven al aan dat de motor het grootste nadeel is. Een 2.0 16V ligt beter in de markt, 99% is namelijk voor de export naar Polen, en aangezien daar de wegenbelasting is bepaald door motorinhoud is de 2.0 de enige die nog "interessant"is voor de handel.

Diverse mensen gaven aan, 2.0 16V als station is nog "iets"geld waard, sedans of andere motor...

Helaas..

Oke, ik begrijp de voors en tegens... Nu zit ik te denken aan inruil.. moet ik dan denken aan 500 euro?? Iemand enig idee?

dan mag je inderdaad een gat in de lucht springen maar hangt ook af van wat je gaat kopen ,,

koop je een heel oncourant nieuw ding zal je meer vangen als dat je een gangbaare astra of golf koopt

blijft heel moeilijk momenteel

Is er misschien iemand van dit forum geinteresseerd.

Ik heb de auto ook op Speurders staan met als bedragomschrijving: t.e.a.b.

Ik heb natuurlijk liever dat de auto naar een echte liefhebber gaat dus vandaar de vraag.

Groetjes

Heb ondertussen een bod gehad van 750 euro.

Ik heb zelf zo'n idee om hem bij 900 weg te doen...

Misschien is er iemand van hier voor deze prijs geinteresseerd?

Gr.

Patrick

als je een bod hebt gehad van 750 zou ik hem gouw weg doen en die laatste 150 voor lief nemen

zelf tydkje terug mijn 96 er station verkocht

2 sets velgen er bij en ik was reuze blij met 750 uiteindelijk

zijn super auto alleen geen flikker meer waard kameraad had v6 enkel lekke uitlaatpakking is uiteindelijk op sloop beland:cry:cry

zelf ik zag dr geen uit weg voor

Terug
Naar boven