• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

te koop Vectra B 14.900euro

Silver

Post veel
moet dit ff met jullie delen.....

check vooral de uitlaat:puke:puke

en de spiegels.. waarom haal je het mooiste onderdeel van de Vec B eraf???

origineel gepost door Silver

die uitlaat lijkt wel een beetje op de jouwe Moonlight:D:D:D:D alleen dat 35x uitvergroot

Hee bedankt he!!! :fy1:P

lijkt meer op die van de ferrari F40 alleen dan 35x vergroot kijk maar eens naar het kontje van de F40

ik vind die auto opzich niet echt super lelijk, jah ok dat interieur kan echt niet en aan uiterlijk is alleen die grote spoiler mis en de spiegels, maar verder vind ik hem best wel gaaf :angel

Had hem ook al een paar jaar geleden hier neer gezet, is echt een lelijke auto ( toen had ie op een show nog watten-sneeuwvlokken er omheen ook !! ) :puke

origineel gepost door speaker

Had hem ook al een paar jaar geleden hier neer gezet, is echt een lelijke auto ( toen had ie op een show nog watten-sneeuwvlokken er omheen ook !! ) :puke

is dat ding al zo oud dan.

was je me weer voor Peter:D:D:D

wat een geld he voor z''on hok.

origineel gepost door Silverspeed

ik vind die auto opzich niet echt super lelijk, jah ok dat interieur kan echt niet en aan uiterlijk is alleen die grote spoiler mis en de spiegels, maar verder vind ik hem best wel gaaf :angel

Ik ga dr maar vanuit dat je vanancht om 00.25 stomdronken was toen je dat typte!:jerry

En nu heb je de kans om het recht te zetten!

Groet,

Eric.

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door Silverspeed

Ik ga dr maar vanuit dat je vanancht om 00.25 stomdronken was toen je dat typte!:jerry

En nu heb je de kans om het recht te zetten!

Groet,

Eric.

omg heb ik dat gezegt? :O pfff.. was niet eens dronken :wub mijn excuses aan iedereen die vectra rijd, had me bril ook niet meer op gisteravond aangezien ik er last van had.. nogmaals mijn excuses dat ik dat een mooie auto noemde :thumbdown:puke

Zo'n uitbouw en dan een 100 pk ?!:thumbdown

Hoeveel pk's dan ook.. blijft geen gezicht zo :puke

En die uitlaat.. heb eerder zoiets gezien.. op Sevenum..

DSC02991.jpg

tis wel een 100 pk diesel he maurice ;)

betekent dat deze nog wel wat meer koppel heeft dat de 1.6 benzine uitvoering . . . maar dan nog hehehe hoe krijg je een auto zo verne*kt.

Dat moet je trouwens ook maar kunnen :jerry

Terug
Naar boven