• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TE2800 Topic/pictures

@JOZO wrote:Museum collectie van jou is echt uniek! Had zelf ook nog wel een TE gewild.

Is ie trouwens al klaar, je museum? ;)

Ik heb nog geen citrus gele SR :D Museum........wat erin moet stapeld zich op

maar de ruimte zelf is nog niet klaar :(

@mantallica wrote:@JOZO wrote:Museum collectie van jou is echt uniek! Had zelf ook nog wel een TE gewild.

Is ie trouwens al klaar, je museum? ;)

Ik heb nog geen citrus gele SR :D Museum........wat erin moet stapeld zich op

maar de ruimte zelf is nog niet klaar :(

Alles is te koop (of te ruil) king: Maandag mag ie naar de keuring :thumb

Ach, bouw je straks nog iets erbij. Ruimte genoeg daar;)

@stefansmilde wrote:vandaag mijn blauwe TE2800 uitgezwaait deze heeft nu een nieuwe eigenaar :thumb

even een paar foto's gemaakt :wub

P1190320.jpg

P1190317.jpg

@mantallica wrote:@stefansmilde wrote:vandaag mijn blauwe TE2800 uitgezwaait deze heeft nu een nieuwe eigenaar :thumb

even een paar foto's gemaakt :wub

P1190320.jpg

P1190317.jpg

had ook de suburban al even op de foto gezet heb er al even flink mee getoerd

hier kunnen we met het hele gezin makelijk in

ik ben er erg blij mee

mantablauwroodensub002.jpg

Johan en Stefan, veel kilometers gewenst met jullie nieuwe aanwinsten :thumbup

vandaag trouwens nog een beige B Manta in Sibenik gespot

mooie nieuwe aanwinsten beide :thumb

wij hebben er sinds dinsdag ook weer een dikke yank bij

en trouwens johan stefan en duurt de groeten van guido devreker sprak ik gister nog op de modellen beurs hij was weer effe een paar weken in belgie

020-3.jpg

Even een vraagje aan de kenners, is dit een een echte TE2800? Of alleen een lookalike? Of zelfs dat niet?

Opel+Manta+A+bj1971+DSC05801+(1).JPG

Ik hoor graag wat jullie van bovenstaande Manta vinden.

Als ik het kenteken na trek kom ik uit op een Opel Manta ipv een Transeurop Engineering TE2800.

Maar zou hier ook wel nader info over willen, met name over herkennings punten anders dan Kenteken natrekken.

Okay, bij de TE2800 hoort dus 'Transeurop Engineering TE2800' op kenteken te staan?

Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen over de Manta op de foto en over uiterlijke kenmerken.

@RISL wrote:Even een vraagje aan de kenners, is dit een een echte TE2800? Of alleen een lookalike? Of zelfs dat niet?

manta is op zich wel mooi maar is geen TE ,,als je dit topic een tijdje gevolgd hebt vind je vanzelf de kenmerken van een orig TE :D

trouwens waar heb je die foto vandaan gevist kun je mij die effe mailen op groot formaat naar p.vanderhoek@knid.nl

en ja de auto was voorheen geel

Van wie is die bovenstaande auto dan? En ik heb dit topic eigenlijk nauwelijks gevolgd, maar om nou 45 bladzijdes door te gaan nemen.....zou je alsjeblieft de belangrijkste kenmerken hier willen herhalen?

Die foto heb ik trouwens uit eigen archief gevist ;) , ik zal 'm vanavond ff mailen :thumbup

Ook een foto van de achterkant?

@RISL wrote:Even een vraagje aan de kenners, is dit een een echte TE2800? Of alleen een lookalike? Of zelfs dat niet?

wat is er eigenlijk met die wielkuip gebeurt van die coupe die ernaast staat dan? :wtf

@RISL wrote:Dat is een Calibra....heb ik ook ergens op de foto, waren volgens mij uitgerold.

ja ik zat al te kijken nadat ik em poste, en zag het al aan het voorraampje.

maar het ziet er maar vreemd uit, hijs niet meer rond :hmmz

Terug
Naar boven