• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TE2800 Topic/pictures

dit is de test

001.jpg

002.jpg

003-1.jpg

@H-400 wrote:Ik ga deze namiddag naar de krantenwinkel, nog iemand geïnteresseerd voor een exemplaar?

ik ben bang dat er al weer een nieuw nummer in de kiosk ligt, oudere nummers zijn wel online te bestellen

Ow, shit, dan hoop ik dat Sinterklaas een leuk cadeau heeft, anders moet ik 'm alsnog via internet bestellen.

mooi verhaal met toch ook weer nieuwe TE-informatie en verder ook een testverslag van de Astra opc

Ben en Popke :thumbup

Hallo und guten tag leute :-)

Ich bräuchte mal ein Foto von dem Motorgummi ( Achse ) und welches Gummi ist das ? Welches Auto ?? Commo B oder Manta A gte ??? Danke für hilfe gruß marco :wub

Hallo Leute , damit ich mein TE anmelden kann brauch ich ein " Technisches Datenblatt " als Kopie zu mir , wer kann mir eins zur verfügung stellen ?? Eventuell Faxen ?? Deutschland 04392/2404

Danke , ist etwas eilig :wub :wub

Op Interclassics&Topmobiel afgelopen zaterdag een TE2800 gezien...mijn eerste ;)

Niet de meest spetterende kleurstelling, wel erg mooi!

Terug
Naar boven