• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TE2800 Topic/pictures

@RISL wrote:Op Interclassics&Topmobiel afgelopen zaterdag een TE2800 gezien...mijn eerste ;)

Niet de meest spetterende kleurstelling, wel erg mooi!

ben ik niet met je eens is voor mij de kleur stelling voor een TE

Okay, ik vind het rood-zwart of groen-zwart veel sportiever staan.

Maar waarom vind jij dit dé kleurstelling? Is dit de introductiekleur ofzo?

ja , meiner :thumbup , Chassis ist eine anderer , aber jetzt TE Orig. , soll Ocker / schwarz werden , in 2 wochen mehr bilder , :D gruß marco

Weet iemand eigenlijk welke TE2800 vorige week in Maastricht stond?

En zit de eigenaar hier op het forum? Het is wel een Nederlandse eigenaar als ik het goed begrepen heb?

Na een tijdje afwezigheid ben ik er weer, moest even uitvinden hoe de nieuwe Photobucket werkt.

Vandaag de TE even afgestoft, ontstekingsmodule vervangen stukje gereden en de olie afgetapt morgen maar weer nieuwe olie er als ik tijd over heb de tankvlotter vervangen.

Het is weer heerlijk om na een klein half jaar weer het geluid van de 6 pitter te horen en het was mooi weer dus het raam open om het geluid nog beter te horen

Hij starte trouwens gelijk op alle pitten :thumbup

DSC_3785.jpg

nee het rood onder de kofferklep is geen roest maar de ondergaande zon haha

DSC_3786.jpg

DSC_3783.jpg

van staan worden ze alleen maar stoffig, ze moeten af en toe even uitgelaten worden

vandaag weer een dikke 5 liter olie ingedaan, kom ik tot de ontdekking dat de buis voor de geleiding van de pijlstok er los in zit, dat hij er niet is uitgevlogen, er was zelfs geen olielekkage te zien.

@targamanta wrote:Hallo , nix los ???? Alle schlafen noch ?? :D

???????????

hier de TE weer klaargemaakt voor de toerrit bij de Utrechtse heuvelrit

DSC_3851.jpg

DSC_3853.jpg

DSC_3856.jpg

nu maar hopen op mooi weer

en mooi weer was het, heb alleen niet zo veel foto's gemaakt

Terug
Naar boven