• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TE2800 Topic/pictures

stukje NL talig ontbreekt er nog aan, Popke. haha

@ Targamanta...

"ALLE Nachgerüstet"

:wors :wors :wors

:thumb

Wel een mooi exemplaar, en dat okergeel begin ik ook wel te waarderen.

En dan nog met de handtekening van de ontwerper...en als persauto gebruikt. Auto heeft dus wel een bekende geschiedenis.

Alleen die rolkooi had van mij niet zo gehoeven en ik weet ook niet of ik deze velgen zo mooi vind...

Donders om een TE in perfecte staat te krijgen,moet je echt wel wat voor doen.

Respect voor dit project.

K ben benieuwd of de 2 TE's die we vorig weekeind hebben kunnen zien,ooit ook met de zelfde liefde toeweiding ooit weer op de weg zullen komen.

M'n handen jeuken,maar niet te koop

ja giel dit is een mooi project

het zal je idd niet meevallen om nog een TE te vinden degene die nu nog allemaal in het bezit zijn van de overgebleven 52 zullen hem niet snel wegdoen maar je weet natuurlijk nooit

er zijn toch mensen die je bellen dit jaar nog contact gehad vanuit belgie of de mijne ook te koop was heb toch getwijfeld :hmmz

Ik las laatst in in de Telegraaf dat steeds meer mensen een het kopen van een Oldimer zien als een belegging die meer oplevert dan de rente van de bank.

Het ging dan wel om speciale modellen welke de komende tijd in waarde zullen stijgen.

Werd ook een rijtje modellen genoemd die de komende jaren zouden stijgen in prijs.

@Kermitkiller wrote:

TE2800 NR 1010 staat alweer te koop op mobile.de

zo giel hier is je kans :D

Ik vind de advertentie niet? Ben wel benieuwd naar de vraagprijs.

Zou je een linkje willen plaatsen?

het is eerder dat de prijs te hoog is denk :hmmz

maar ja er hoeft ook maar 1 koper tussen te zitten er zijn er genoeg die er van dromen en blijven dromen :D

Tja, daar valt natuurlijk over te twisten...de eigenaar mag vragen wat hij wil en dan ziet hij wel wat er betaald wordt. Ik zou deze vraagprijs echter niet willen betalen voor deze auto, dat ben ik met je eens.

Hij ziet er wel goed uit zo op de foto's, vindt de kleurstelling erg mooi. Marktwaarde is natuurlijk moeilijk in te schatten als er zo weinig op de markt komen.

Terug
Naar boven