• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TE2800 Topic/pictures

Oldtimertreffen Termunterzijl, zelf was ik met de Kadett Bieber

ook de Corvette club was met een aantal wagens paraat

en natuurlijk brommers

op de terugweg nog wat foto's bij Delfzijl gemaakt

op de achtergrond zie je het Duitse Borkum

Hallo TE Freunde , mein Te wurde in 3D Gescannt für ein Neues 1:18 Modell was ca. 2016 in Handel kommt , lieben gruß Marco

20370520tz.jpg

20370521ca.jpg

20370522nk.jpg

20370523ta.jpg

20370524kk.jpg

Kreeg afgelopen woensdag een mail van Vic of ik interesse had in een TE2800 fotoshoot voor het blad Autoweek Classics.Was in de veronderstelling dat dit niet op kort termijn zou zijn,maar de redactie wilde

zondag(morgen dus) al een reportage van 6 tot 8 pagina's aan de TE2800 besteden voor de aankomende uitgave Autoweek Classics op 27/2. Ook vond de redactie het een goed idee om Vic uit te nodigen bij de fotoshoot....ik ben benieuwd !

@ST1 V6 wrote:Kreeg afgelopen woensdag een mail van Vic of ik interesse had in een TE2800 fotoshoot voor het blad Autoweek Classics.Was in de veronderstelling dat dit niet op kort termijn zou zijn,maar de redactie wilde

zondag(morgen dus) al een reportage van 6 tot 8 pagina's aan de TE2800 besteden voor de aankomende uitgave Autoweek Classics op 27/2. Ook vond de redactie het een goed idee om Vic uit te nodigen bij de fotoshoot....ik ben benieuwd !

Das weer goed nieuws, is het nog gelukt vandaag?

@Duurt,

De Belgische freelancers van Autoweek Classics hebben Vic thuis opgehaald en zijn daarna naar Eindhoven afgereisd.Het was eerst zoeken naar een geschikte locatie,daarna foto's gemaakt statisch maar ook bewegende shoots. Met af en toe een waterig zonnetje zijn de opnames toch gelukt.

Was een leuke ervaring,ook Vic had zichtbaar genoten van deze reportage !

Medio maart komt de nieuwe Autoweek Classics uit.

@Duurt,

Autoweek Classics heeft veel aandacht besteed aan de TE2800,plus dat Vic er zelf bij was maakt het verhaal wel compleet. Was een geweldige dag om mee te mogen maken !! :thumb

Terug
Naar boven