• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Technisch probleempje wat zelfs opel niet kan oplossen

hoi,

Dank voor je snelle antwoord. Ik heb alles schoongemaakt, doormidden gedeeld en de koperen baantjes schoongemaakt.

hartelijke groet,

Jeannette

Ja dat is duidelijk, kan je dan nog 1 raad geven om even dat pizza-puntje uit elkaar te halen, dat is dat ding wat boven in het topic besproken word , weet je deze te zitten op de automatenbak, en zo ziet het er van binnen uit, even de koperen banen schoon maken en de 3 stripjes weer gangbaar maken kijk uit want hier zitten veertjes onder , als je alles weer schoon en gangbaar gemaakt hebt weer in elkaar zetten, dan maar hopen dat het probleem voorbij is,SUCCES ermee.

10eg4d3.jpg

9i4o6q.jpg

2lnvgw5.jpg

Ja dat is duidelijk, kan je dan nog 1 raad geven om even dat pizza-puntje uit elkaar te halen, dat is dat ding wat boven in het topic besproken word , weet je deze te zitten op de automatenbak, en zo ziet het er van binnen uit, even de koperen banen schoon maken en de 3 stripjes weer gangbaar maken kijk uit want hier zitten veertjes onder , als je alles weer schoon en gangbaar gemaakt hebt weer in elkaar zetten, dan maar hopen dat het probleem voorbij is,SUCCES ermee.

10eg4d3.jpg

9i4o6q.jpg

2lnvgw5.jpg

Okee dat is nu duidelijk en ik neem aan als je op het knopje drukt wat op de versnellingspook zit dat er niets gebeurt, merk je wel met rijden dat de auto in de sportstand schakelt of in de gewone stand schakelt, Je kan dit merken dat deze zeer snel op schakelt als deze in de sportstand staat en de e niet sportstand trekt deze wat langer door.

Okee dat is nu duidelijk en ik neem aan als je op het knopje drukt wat op de versnellingspook zit dat er niets gebeurt, merk je wel met rijden dat de auto in de sportstand schakelt of in de gewone stand schakelt, Je kan dit merken dat deze zeer snel op schakelt als deze in de sportstand staat en de e niet sportstand trekt deze wat langer door.

Goedemorgen

Wanneer ik de auto start en hij staat in sport stand merk ik het wel. Alleen wanneer ik rij en ik druk op sneeuwvlokje en de s verdwijnt is hij trager met optrekken. Wanneer ik tijdens het rijden op het knopje op de pook druk gebeurd er niets altijd. Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk.

Bedankt voor je reactie

Grt richard

Goedemorgen

Wanneer ik de auto start en hij staat in sport stand merk ik het wel. Alleen wanneer ik rij en ik druk op sneeuwvlokje en de s verdwijnt is hij trager met optrekken. Wanneer ik tijdens het rijden op het knopje op de pook druk gebeurd er niets altijd. Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk.

Bedankt voor je reactie

Grt richard

Bedankt voor de hulp ik zal wel even kijken ik ben zelf niet zo technisch ga wel ff naar een opel garage

Kan het ook niet aan de schakelaar op de pook liggen?

Grt Richard

Bedankt voor de hulp ik zal wel even kijken ik ben zelf niet zo technisch ga wel ff naar een opel garage

Kan het ook niet aan de schakelaar op de pook liggen?

Grt Richard

Naar de opel garage zou ik niet zo graag doen, dit kost een hoop sleutel uren of tenzij je over een hoop muntjes bezit maar dat geloof ik ook weer niet anders vraag je dit probleem niet op het forum ga je direct naar de opel garage. , heb je geen beun in de buurt, en het kan natuurlijk van alles zijn maar dit is het meest voor komende geval ervan.

Het pizza-puntje zie je boven op de automatenbak zitten, even de bekabeling een beetje opzij drukken.

Naar de opel garage zou ik niet zo graag doen, dit kost een hoop sleutel uren of tenzij je over een hoop muntjes bezit maar dat geloof ik ook weer niet anders vraag je dit probleem niet op het forum ga je direct naar de opel garage. , heb je geen beun in de buurt, en het kan natuurlijk van alles zijn maar dit is het meest voor komende geval ervan.

Het pizza-puntje zie je boven op de automatenbak zitten, even de bekabeling een beetje opzij drukken.

Pizzapunt zit niet eens in de Buurt van de motor..

Deze zit op de versnellingsbak (bij de Astra / Vectra onder de Accu, bij de corsa achter de linker koplamp (bestuurders zijde) naar beneden

Willem

Pizzapunt zit niet eens in de Buurt van de motor..

Deze zit op de versnellingsbak (bij de Astra / Vectra onder de Accu, bij de corsa achter de linker koplamp (bestuurders zijde) naar beneden

Willem

Terug
Naar boven