• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

technisch probleempje?

ik heb poosje terug een kadett 2.0 16v gsi gekocht.

hij dee het prima maar de bedrading was niet de van het en nu vorige weej kreeg ik problemen met starten nu heb ik vandaag de bedrading bij de accu enzo netjes gesoldeerd en een nieuwe massa kabel er in gezet en nu starte ik en h ij dee het in een keer dus helemaal happy toen zette ik hem uit en probeerde hem weer te starten en toen dee hij het weer niet motor draait wel rond maar start niet denk dat het in de bedrading zit maar dat weet ik niet zeker start motor is het denk ik niet want heb kon hem in zn 3de versnelling niet verduwen nu moet ik mn kabelboom nog helemaal nakijken dat ga ik morgen doen en dan hopen dat hij het wel doet want de bedrading was echt bagger maar zou dat kunnen dat als de bedrading zo is dat de massa enzo niet klopt of omdat er draden elkaar raken??

groetjes Wilbert

origineel gepost door wily86

ik heb poosje terug een kadett 2.0 16v gsi gekocht.

hij dee het prima maar de bedrading was niet de van het en nu vorige weej kreeg ik problemen met starten nu heb ik vandaag de bedrading bij de accu enzo netjes gesoldeerd en een nieuwe massa kabel er in gezet en nu starte ik en h ij dee het in een keer dus helemaal happy toen zette ik hem uit en probeerde hem weer te starten en toen dee hij het weer niet motor draait wel rond maar start niet denk dat het in de bedrading zit maar dat weet ik niet zeker start motor is het denk ik niet want heb kon hem in zn 3de versnelling niet verduwen nu moet ik mn kabelboom nog helemaal nakijken dat ga ik morgen doen en dan hopen dat hij het wel doet want de bedrading was echt bagger maar zou dat kunnen dat als de bedrading zo is dat de massa enzo niet klopt of omdat er draden elkaar raken??

groetjes Wilbert

Wel een beetje lastig lezen zo :vertag

Maar dat laatste zal maar zo eens kunnen kloppen, en controleer meteen maar eens op kabel breuken.

succes

ja idd daar heb ik ook al aan zitten denken ik denk dat ik gewoon alle bedrading even nakijk van binnen en van buiten want dat ziet er echt niet uit

sorry ben daar niet zo goed in.

maar het probleem is opgelost, heb alles netjes gesoldeert, massa er netjes in gelegd, en hij draait weer als een zonnetje.

Terug
Naar boven