• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tegenhanger van het klaag topic: Het blijheid topic!!

origineel gepost door Emiel-Manta

whahaha, en daar verandert 't blijheids topic ineens in een zielig topic :angel

ieder z'n smaak toch dacht ik zo? :hmmz

tja zal wel aan mij liggen is tog logisch dat als je wat post dat je leuke en niet leuke reactie's kan verwachten

de 1 vind iets mooi de ander niet :thumbup

origineel gepost door Emiel-Manta

whahaha, en daar verandert 't blijheids topic ineens in een zielig topic :angel

ieder z'n smaak toch dacht ik zo? :hmmz

tja zal wel aan mij liggen is tog logisch dat als je wat post dat je leuke en niet leuke reactie's kan verwachten

de 1 vind iets mooi de ander niet :thumbup

Whaha stel je niet aan joh! Dat 'zoek je ruzie' was een grapje hoor...

En smaken verschillen, wat jij mooi vind, hoef ik niet mooi te vinden..

Hoef je niet meteen de foto weg te halen.. Mijn 'dikke kop' foto staat toch ook nog steeds in dat topic?

Ik zelf vind die foto ook niet charmant, jij vind dat ik een dikke kop heb maar hij is gepost. Ik mag het oncharmant vinden, jij mag me daar een dikke kop vinden, en da tis oke.. Dat mogen we ook gewoon vinden, het is een mening en we wonen in een vrij land dus mag je zeggen wat je denkt. ;)

Hoef je niet meteen de foto weg te halen.. Mijn 'dikke kop' foto staat toch ook nog steeds in dat topic?

Ik zelf vind die foto ook niet charmant, jij vind dat ik een dikke kop heb maar hij is gepost. Ik mag het oncharmant vinden, jij mag me daar een dikke kop vinden, en da tis oke.. Dat mogen we ook gewoon vinden, het is een mening en we wonen in een vrij land dus mag je zeggen wat je denkt. ;)

origineel gepost door OpelRoos

het klonk niet als een grapje ik had het ook anders kunnen zeggen over je foto deed ik ook niet heb er maar dikke kop van gelaten maar goed ik ben niet boos of wat dan ook heb het verwijdert allemaal omdat jij ermee zat uit je post telezen ik zit er niet mee live goes on

kijk maar uit met je vrijheid vamn meningsuiting, ze leggen je zo om!!!

haha......

Ik heb ook al gelezen dat Roos een ''Gevaarlijke'' meid is waar je voor moet oppassen, ze kraakt je ****** en je neus haha.

Willem

origineel gepost door OpelRoos

het klonk niet als een grapje ik had het ook anders kunnen zeggen over je foto deed ik ook niet heb er maar dikke kop van gelaten maar goed ik ben niet boos of wat dan ook heb het verwijdert allemaal omdat jij ermee zat uit je post telezen ik zit er niet mee live goes on

Whaha ik zit nergens mee hoor, volgens mij zit jij ergens mee.. Maargoed geen zin om hier eindeloos over te mekkeren. Mij maakt het geen z*k uit.

@wimv6: Tja dat is waar, als je een wat extremere mening hebt dan de gemiddelde mens wordt je wel omgelegd tegenwoordig.. Beetje jammer.

En ik ben inderdaad enorm gevaarlijk haha! Kijk maar uit jullie!

kijk maar uit met je vrijheid vamn meningsuiting, ze leggen je zo om!!!

haha......

Ik heb ook al gelezen dat Roos een ''Gevaarlijke'' meid is waar je voor moet oppassen, ze kraakt je ****** en je neus haha.

Willem

Whaha ik zit nergens mee hoor, volgens mij zit jij ergens mee.. Maargoed geen zin om hier eindeloos over te mekkeren. Mij maakt het geen z*k uit.

@wimv6: Tja dat is waar, als je een wat extremere mening hebt dan de gemiddelde mens wordt je wel omgelegd tegenwoordig.. Beetje jammer.

En ik ben inderdaad enorm gevaarlijk haha! Kijk maar uit jullie!

mijn blije happening van vandaag is:

ik heb dr een cali turbo bij gekocht :D

ding is werkelijk in nieuwstaat, komen alleen wel andere wielen onder :D

mijn blije happening van vandaag is:

ik heb dr een cali turbo bij gekocht :D

ding is werkelijk in nieuwstaat, komen alleen wel andere wielen onder :D

Terug
Naar boven