• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tegenhanger van het klaag topic: Het blijheid topic!!

origineel gepost door opelremco

3 maart word onze eerste geboren!!

trouwens, mijn jongste is op 3 maart geboren :thumbup

Net lekker champie gedronken eerst in het bubbelbad (lekker decadent haha) en daarna met mn schoonzus! Haha! Was érg gezellig.. :angel

Mn weekend was ook erg leuk hehe! En natuurlijk weer sjans maar helaas met lelijke, oude mannen! Waarom???:hmmz

origineel gepost door opelremco

3 maart word onze eerste geboren!!

trouwens, mijn jongste is op 3 maart geboren :thumbup

Net lekker champie gedronken eerst in het bubbelbad (lekker decadent haha) en daarna met mn schoonzus! Haha! Was érg gezellig.. :angel

Mn weekend was ook erg leuk hehe! En natuurlijk weer sjans maar helaas met lelijke, oude mannen! Waarom???:hmmz

Het is me net gelukt om mijn computer te fixen!!! Pokke ding wou helemaal niet meer aan en bij het aan zetten gingen alleen de ventilators aan en hoorde ik iets heel zacht tikken. Na wat geklooi met het toetsenbord deed hij het weer:):):):)

Het is me net gelukt om mijn computer te fixen!!! Pokke ding wou helemaal niet meer aan en bij het aan zetten gingen alleen de ventilators aan en hoorde ik iets heel zacht tikken. Na wat geklooi met het toetsenbord deed hij het weer:):):):)

origineel gepost door OpelRoos

ze zullen je aantrekkelijk vinden:wub:wub:wub lol

vgr tonsr.

Eeey.. je wordt iig aantrekkelijk gevonden toch?! Misschien kunnen die lelijke oude mannen iets wel heeel goed :P Je weet het niet!!! ;)

Ik wordt nog elke keer blij als ik mn rem ff flink intrap. Met de schijfremmen ipv trommelremmen achter.

:D Tis ff net wat beschaafder remmen.. En dus zekerder harder op de bocht af.

origineel gepost door OpelRoos

ze zullen je aantrekkelijk vinden:wub:wub:wub lol

vgr tonsr.

Haha, dat van die oude mannen die bep. dingen misschien wel héél goed kunnen doet me denken aan een uitspraak die baasJ al heel vaak heeft gequote (van wie die uitspraak nou écht is weet ik eigenlijk niet)..???

'Hij wil met zijn rimpelige oude handje in je broekje'

.... BAHHH :o:cry

Verder ben ik blij omdat ik heel wat centjes heb bespaard omdat mn auto'tje is uitgelezen door neeflief :)

Eeey.. je wordt iig aantrekkelijk gevonden toch?! Misschien kunnen die lelijke oude mannen iets wel heeel goed :P Je weet het niet!!! ;)

Ik wordt nog elke keer blij als ik mn rem ff flink intrap. Met de schijfremmen ipv trommelremmen achter.

:D Tis ff net wat beschaafder remmen.. En dus zekerder harder op de bocht af.

Haha, dat van die oude mannen die bep. dingen misschien wel héél goed kunnen doet me denken aan een uitspraak die baasJ al heel vaak heeft gequote (van wie die uitspraak nou écht is weet ik eigenlijk niet)..???

'Hij wil met zijn rimpelige oude handje in je broekje'

.... BAHHH :o:cry

Verder ben ik blij omdat ik heel wat centjes heb bespaard omdat mn auto'tje is uitgelezen door neeflief :)

Terug
Naar boven