• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tegenhanger van het klaag topic: Het blijheid topic!!

Gelukkig geflitst met 28 km te hard ipv 30 of meer.. Geen 'strafpuntjes' dusch op mijn beginnersrijbewijsje. :angel

origineel gepost door OpelRoos

Gelukkig geflitst met 28 km te hard ipv 30 of meer.. Geen 'strafpuntjes' dusch op mijn beginnersrijbewijsje. :angel

ben je daar blij mee in deze dure maand ???

is wel beter dan je rijbewijsje kwijt

Met de boete ben ik niet blij.. Staat ook in het klaagtopic! ;) Maar ben wel bij dat ik geen strafpunten heb gescoort.. Beginnend bestuurder de komende 5 jaar.

origineel gepost door OpelRoos

ben je daar blij mee in deze dure maand ???

is wel beter dan je rijbewijsje kwijt

Met de boete ben ik niet blij.. Staat ook in het klaagtopic! ;) Maar ben wel bij dat ik geen strafpunten heb gescoort.. Beginnend bestuurder de komende 5 jaar.

ja gefeliciteerd ! nu ik nog haha !

mijn blijheid :

Ik heb gister een rechtzaak gewonnen tegen mijn oude werkgever ivm onterecht ontslag heb toch weer 3000€ bruto er aan over gehouden :D

welkom motor rijbewijs

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en een uur later kreeg ik al te horen dat ik de baan heb!!!! :wors

Wat zich natuurlijk uit in waanzinnige blijheid. :)

ja gefeliciteerd ! nu ik nog haha !

mijn blijheid :

Ik heb gister een rechtzaak gewonnen tegen mijn oude werkgever ivm onterecht ontslag heb toch weer 3000€ bruto er aan over gehouden :D

welkom motor rijbewijs

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en een uur later kreeg ik al te horen dat ik de baan heb!!!! :wors

Wat zich natuurlijk uit in waanzinnige blijheid. :)

Geluk bij een ongeluk hier, mijn telefoon die ik nog niet zo lang hebt gaat kuren vertonen.

Valt steeds uit terwijl de batterij net opgeladen is en dat soort grappen, dus naar de winkel en gevraagd wat ze daar aan gaan doen.. Blijkt dat bij het verlengen van mn abbonement iets is misgegaan (wel meer dan 1 ding trouwens) maar schijnbaar niet goed ingevoerd en kan dus 3 januari 2010 weer mn abbo verlengen want dan loopt het volgens hen af haha! Dus dan weer verlengen + nieuwe telefoon. Niet sjleeecht!! ;)

Eergisteren de (laser gesneden:thumbup ) ankerplaten voor de achterasschijfremombouw van mijn kadett binnen gekregen, ben er erg blij mee :wors

ankerplaten.jpg

Geluk bij een ongeluk hier, mijn telefoon die ik nog niet zo lang hebt gaat kuren vertonen.

Valt steeds uit terwijl de batterij net opgeladen is en dat soort grappen, dus naar de winkel en gevraagd wat ze daar aan gaan doen.. Blijkt dat bij het verlengen van mn abbonement iets is misgegaan (wel meer dan 1 ding trouwens) maar schijnbaar niet goed ingevoerd en kan dus 3 januari 2010 weer mn abbo verlengen want dan loopt het volgens hen af haha! Dus dan weer verlengen + nieuwe telefoon. Niet sjleeecht!! ;)

Terug
Naar boven