• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tekst, embleem, en type verwijderen ????

Hey hallo,

Ik heb een stomme vraag, ik wil graag achter op de kont van mijn Opel Astra G het embleem, tekst van Opel Astra en type (1.6 of 1.8) verwijderen

Hoe is dit bevestigd en ga je het zien als je deze verwijderen doet???

Ik hoor het wel.

Ik doe het altijd met warm water.Even overgieten plakletters laten los.En lijm met wasbenzine verwijderen.

Wanneer je het opel embleem verwijderd blijven er 2 gaatjes achter. De overige letters zitten er opgeplakt. :)

Het beste kun je ze idd verwarmen met een fohn en vervolgens met een visdraatje er achter langs. Lijm resten er even afpoetsen en polijsten.

origineel gepost door Astra JP

Wanneer je het opel embleem verwijderd blijven er 2 gaatjes achter.

Hmmm dat is minder, waarom hebben ze dat dan gedaan, zit dit embleem ook vast in die gaatjes???

Dan die maar laten zitten op het moment geen zijn om het op te vullen en weg te werken, moet ik ook weer de zelfde kleur krijgen etc. Stel ik dat nog wel uit...

Dan voor nu alleen maar het type van de auto verwijderen en astra laten staan alleen dat 1.6 of 1.8 gedoe verwijderen....

Jammer dat er gaatjes achter blijven

De woordjes opel en astra en 1.6 kun je ook gewoon verwijderen zonder dat er gaatjes over blijven.

Alleen het logo boven je kentekenplaat laat gaatjes achter.

De woordjes opel en astra en 1.6 kun je ook gewoon verwijderen zonder dat er gaatjes over blijven.

Alleen het logo boven je kentekenplaat laat gaatjes achter.

Zit die dan extra vast, of hoe verklaart het dat er gaatjes achter blijven zonde toch??

origineel gepost door martklanderman

Volgens mij hebben die gaatjes meer met de montage te maken. Het logo kan er dan namelijk maar op 1 manier op en dan weet je dus zeker dat deze ook recht zit;)

Jij gaat door naar de volgende ronde!

origineel gepost door martklanderman

Volgens mij hebben die gaatjes meer met de montage te maken. Het logo kan er dan namelijk maar op 1 manier op en dan weet je dus zeker dat deze ook recht zit;)

wanneer gaan ze dat doen voor kenteken platen er rijden verscheidene autos waarbij de kentekenplaat scheef zit zelfs bij splinternieuwe autos :thumbdown

is dit bij alle Astra G's (ook diesel?) dat je ze kan verwijderen zonder problemen (buite het logo vanachter)?

origineel gepost door benoben

is dit bij alle Astra G's (ook diesel?) dat je ze kan verwijderen zonder problemen (buite het logo vanachter)?

yep, dit is bij alle astra's het zelfde :thumbup

origineel gepost door benoben

yep, dit is bij alle astra's het zelfde :thumbup

dank u wel :thumbup

Ochja wordt dus volgend weekend met de föhn lekker de teksten verwijderen buiten het embleem om want ga niet met gaatjes rijden :P:P

Dit weekend geen tijd want we gaan naar het festival SOLAR :D:D

Ikzelf heb ook het opel embleem eraf gehaald en een Holden embleem in de plaats gezet.

De tekst opel is er ook af... 1.8 16V is blijven zitten bij mij

Terug
Naar boven