Sinds vanmorgen op de autobaan reed ik netjes 120km/u soms uitschieters naar 140/150 en telkens bij terug zakken naar rechterstrook 110a120 blijft de wijzer op 140km/ steken :wtf
Bij eerste afslag eraf gegaan en bij stilstaan ging de wijzer heel langzaam van 140 terug naar 30 en daar blijft die gewoon staan.
Vervolgens terug de autobaan op met een flinke vaart ging de wijzer moeizaam naar de 120 terwijl ik allang rond de 120 130 ree ( aflezen toerenteller ).
De de totale kilometerstand met dagteller doet 100% hun werk met tellen.
Kan dit zit zijn dat het veertje wat de wijzer aanstuurt dat die half kapot is?
Vind het maar niks om zo te rijden. Door stad blijft die gewoon op 30 hangen. :???:
Ook was het zo toen ik hem even doortrok dat die 180km/u aangaf bij 3900toeren.. normaal moet die dan 160 aangeven.
Kan ik dit maken of moet ik denken aan een nieuwe teller?
Zoja ik moet een nieuwe teller, hoe zit het dan met me kilometerstand?
Jullie snappen toch wel dat ik niet een andere teller erin wil monteren wat maar 2ton heeft ofzo :jerry
Bij eerste afslag eraf gegaan en bij stilstaan ging de wijzer heel langzaam van 140 terug naar 30 en daar blijft die gewoon staan.
Vervolgens terug de autobaan op met een flinke vaart ging de wijzer moeizaam naar de 120 terwijl ik allang rond de 120 130 ree ( aflezen toerenteller ).
De de totale kilometerstand met dagteller doet 100% hun werk met tellen.
Kan dit zit zijn dat het veertje wat de wijzer aanstuurt dat die half kapot is?
Vind het maar niks om zo te rijden. Door stad blijft die gewoon op 30 hangen. :???:
Ook was het zo toen ik hem even doortrok dat die 180km/u aangaf bij 3900toeren.. normaal moet die dan 160 aangeven.
Kan ik dit maken of moet ik denken aan een nieuwe teller?
Zoja ik moet een nieuwe teller, hoe zit het dan met me kilometerstand?
Jullie snappen toch wel dat ik niet een andere teller erin wil monteren wat maar 2ton heeft ofzo :jerry