• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

teller

b corsa

Post weinig
hallo

ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen hoe ik het plastieken kapje van mij teller kan halen. wil het namelijk daar achter spuiten. hoop dat jullie me kunnen helpen

ps ik heb wel foto's van mijne teller en je ziet daar ook dat het plastieken kapje is gescheurt. dus moet al een andere gaan halen.

en mij luk het niet om er foto's op tekrijgen

mvg

we gaan morgen maar eens ff kijken

en de foto's hebben niet echt zoon zin volgens mij het luk me niet

mvg

normaal is het gewoon die klipjes los doen laat maar iets weten,

en die foto's is op die site een acc maken en dan uploade en dan de foto doen en dan op de foto gaan staan komt er een kadertje te staan en dan de laatste link op klikken dan zeggt die copied en dan hier op plakken en dan is het gedaan (:

hey allemaal

jasper het gene wat jij bedoelt die wist ik van dat je die kap van je teller af haalt bedoelde je tog ?

maar als dat zoo is ken ik het nu beter uit leggen

als je die er af heb heb je die omhulsing nog en die plastieken doorzichtinge plaatje daa gaat eht om en die wil ik er af om te spuiten

heb het namelijk op marktplaats.nl gezien dat het gespoten is

mvg

ps het luk mij niet voor de foto;s het geef een fout melding

neee niet dat maar als je die 4 klemmen los heb dan hou je het gene over waar je het door heen ken zien met omhulsing

het lijk op glas dat moet ik er af hebben

mvg

ja dat dacht ik ook maar ken dan niet spuiten het zit daar achter wat ik wil spuiten ik zoek die advertie wel even op

ik heb de advetentie niet kunnen vinden ik denk dat hij verkocht is maar hrb hier een foto van een foto gevonden op google hoop dat eht luk

http://www.google.nl/imgres?q=opel+corsa+b+teller&um=1&hl=nl&biw=1366&bih=651&tbm=isch&tbnid=Rjw4HkCYlPCrSM:&imgrefurl=http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php%3Ff%3D9%26t%3D141853&docid=Sk3m0996c28BiM&imgurl=http://i427.photobucket.com/albums/pp356/combolfw16v/Opels/Combo%25252016V/milesperhour002.jpg&w=640&h=483&ei=6aChT4LnM4-bOuSTxdAI&zoom=1&iact=rc&dur=330&sig=116594269886236713268&page=4&tbnh=143&tbnw=236&start=62&ndsp=20&ved=1t:429,r:6,s:62,i:221&tx=156&ty=90

zo als je nu ziet zie je gewoon alles zitten maar die randen om de tellers heen dat wil ik spuiten maar dat glas zeg maar daar achter wil ik het doen dus afplaken heb ik niet echt veel

als je nog mogelijk heden heb ik ga morgen even een nieuwe teller huisje halen mij bak ik (eens moet de eerste keer zijn:P)

mvg

nu snap ik het haha, maar als ik het me niet vergis is dit niet van een corsa maar van een omega denk ik moet je even aan wim-6 vragen die is van hem (;

ow haha ik heb het nog nooit gezien alleen bij die van wim-6 dan.

kun ge ze ook niet uitsnijden en dan spuiten en dan terug kitten?

Bij de foto,s die naar wim verwijzen is het gewoon een tigra tellerhuis.

Daar is naar mijn weten niks aan gespoten maar is gewoon orgineel zo,

alleen anders qua uiterlijk omdat dat de tellerunit van een tigra is.

Hopelijk is het je duidelijk zo. :thumb

we gaan het proberen

@Corsaliefhebber wrote:Bij de foto,s die naar wim verwijzen is het gewoon een tigra tellerhuis.

Daar is naar mijn weten niks aan gespoten maar is gewoon orgineel zo,

alleen anders qua uiterlijk omdat dat de tellerunit van een tigra is.

Hopelijk is het je duidelijk zo. :thumb

ik weet dat deze orgineel is maar ik had hem als voorbeeld van wat ik bedoel maar naar mij weten is het echt een tellerhuis van een corsa

mvg

Terug
Naar boven