• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tellerverlichting knippert

Niels0478

Post weleens wat
Hallo, de verlichting van mijn teller knippert aan 1 kant nogal als ik de muziek aanzet, en soms doet hij het helemaal niet (is maar bij 1 van de 2 lampjes), is dit een gevalletje van los contact ? Zou het graag van iemand horen, aangezien ik niet de hele tellerbak er voor niks uit wil halen, Alvast bedankt :agent

en of je een subwoofer heb bijvoorbeeld

waarschijnlijk geen los contactje als je een astra g heb, die zitten vrij stevig vast in de tellerbak

en of je een subwoofer heb bijvoorbeeld

waarschijnlijk geen los contactje als je een astra g heb, die zitten vrij stevig vast in de tellerbak

Met harde muziek is het niet vreemd dat er verlichting knippert.

Kan zowel elektrisch doordat de accuspanning iets instort alsook mechanisch doordat een lampje niet goed klem zit.

Als het het laatste is dan zal de teller eruit moeten voor nieuwe lampjes.

Met harde muziek is het niet vreemd dat er verlichting knippert.

Kan zowel elektrisch doordat de accuspanning iets instort alsook mechanisch doordat een lampje niet goed klem zit.

[rquote=1874636&tid=143175&author=Laagvlieger]Met harde muziek is het niet vreemd dat er verlichting knippert.

[/rquote]

daar was ik al bang voor, maar 1 lampje gaat egt helemaal "aan uit aan uit" terwijl het andere lampje in de tellerbank het wel normaal doet

[rquote=1874636&tid=143175&author=Laagvlieger]Met harde muziek is het niet vreemd dat er verlichting knippert.

[/rquote]

daar was ik al bang voor, maar 1 lampje gaat egt helemaal "aan uit aan uit" terwijl het andere lampje in de tellerbank het wel normaal doet

Terug
Naar boven