Dag medeweggebruikers,
Even een "dubbel" onderwerp.
Allereerst; mijn buitentemperatuur-sensor geeft waardes aan waar zelfs een Inuït het koud van krijgt. Schommelend van -34.0 tot +35.0 (kan mss iets anders zijn). Logischerwijs lijkt me dat de sensor niet helemaal ok is. En natuurlijk; hoe kan ik dit eventueel kostenloos verhelpen?
Ten tweede; als m'n auto even een tijdje staat te sudderen in de file, loopt logischerwijs de temperatuur op. Maar de ventilator springt pas vrij laat aan. De ene keer al bij de 98 graden, maar zoals afgelopen nacht pas bij de 102 a 103, wat natuurlijk veel te laat is.
Is er een manier om deze 'trigger' lager te zetten naar bijv 93 of 94 graden?
De sensor is in Italië al vervangen, maar is niet de oplossing...
Alvast bedankt voor de reacties.
PS: Auto is sinds gisteravond weer werkend en meteen terug gereden naar Ollanda
Even een "dubbel" onderwerp.
Allereerst; mijn buitentemperatuur-sensor geeft waardes aan waar zelfs een Inuït het koud van krijgt. Schommelend van -34.0 tot +35.0 (kan mss iets anders zijn). Logischerwijs lijkt me dat de sensor niet helemaal ok is. En natuurlijk; hoe kan ik dit eventueel kostenloos verhelpen?
Ten tweede; als m'n auto even een tijdje staat te sudderen in de file, loopt logischerwijs de temperatuur op. Maar de ventilator springt pas vrij laat aan. De ene keer al bij de 98 graden, maar zoals afgelopen nacht pas bij de 102 a 103, wat natuurlijk veel te laat is.
Is er een manier om deze 'trigger' lager te zetten naar bijv 93 of 94 graden?
De sensor is in Italië al vervangen, maar is niet de oplossing...
Alvast bedankt voor de reacties.
PS: Auto is sinds gisteravond weer werkend en meteen terug gereden naar Ollanda