• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tempratuur 2.0E Opgelost!

Ik heb vandaag het koelsysteem leeg laten lopen en ontlucht, hielp niks... De kachel wordt wel warm, dus een defecte pomp lijkt me ook onwaarschijnlijk. De thermostaat gaat ook niet helemaal open, maar de slangen zijn ook gewoon vast te houden en "lekker" warm. En ver in het rood zou het water moeten koken lijkt me...

ik heb het dash net gewisseld,

begin was goed maar ging als snel weer naar t rode.

ook viel mij op dat de tank volgens de meter erg vol was. hij zit wel vol maar die gaat ook de meter uit.

kan het niet in de dynamo zitten?? ik snap dr geen drol meer van nu dash van de cc maar weer ff in mekaar zetten kl**e kachel kabels:fy1:fy1:jerry

haha:jerry

de 2e ging al makkelijker als 1e

maarja niks geholpen...:sleeping begin dr een beetje flauw van te worden erg raar

misschien massa kabeltjes ??? achter je dash ergens..

het is na mijn idee echt een electriesch probleempje.. de rest werkt volgens mij goed..

ik heb nog wel een temp metertje die niet verder komt dan net uit het blauwe.. tenzij je hem een flinke mep geeft dan schiet ie soms na de goede temp... die mag je wel hebben......:wors

origineel gepost door MantaTeamTwello

misschien massa kabeltjes ??? achter je dash ergens..

het is na mijn idee echt een electriesch probleempje.. de rest werkt volgens mij goed..

ik heb nog wel een temp metertje die niet verder komt dan net uit het blauwe.. tenzij je hem een flinke mep geeft dan schiet ie soms na de goede temp... die mag je wel hebben......:wors

na mijn idee ook ja, als ik dit zo lees..

goeie berichten van deze kant

ie dutt t weer

de spanningsstabilisator was toch stuk... die van de cc ook blijkbaar alles zit er weer in en hij rijdt weer!

origineel gepost door Black Magic

volgende week klazienaveen (schoonebeek)

ai.... moet de senator hier nodig keer gewassen worden :jerry

maaruh kees, mooi dat het dan toch opgelost is kerel.

kun je weer lekker toeren :thumbup

origineel gepost door Ari

Die zag er van afstand vandaag best schoon uit hoor!!!

hoe weet jij dat nou???

mocht je in de buurt geweest zijn, dan rijd je toch niet door?

of zag je me vanmorgen ergens rijden?

Ja sorry Hans maar toevallig in de buurt en ik zit net te denken hey woont Hans hier niet ergens?? en wat zie ik uit mijn ooghoek de Senator!!! maar ja moet ook wel werken... misschien volgende keer als ik meer tijd heb.

ja is een leuk treffen vorig jaar ook geweest was toen erg druk!

wel veel moderne Opels ook, maar wij komen zowieso al met een clubbie van rond de 8 Manta's

hopen dat die kerel van t schadebedrijf hier opschiet

Terug
Naar boven