• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tempratuur meter(sensor)

hallo

bij mijn in me corsa 1.4 uit 1996 het je zo displaytje waar de tijd,datum,en tempratuur staat

maar bij mij doet de tempratuur meter het niet meer en staat nu -,-- Celsius maar welke sensor is het of wat moet ik vervangen zodat die het weer doet

mvg ricardo

dan is ie meestal op de TID zelf gaar, heb ze ook al vaker dan eens op de TID zelf aan barrels getrokken.

Willem

dan is ie meestal op de TID zelf gaar, heb ze ook al vaker dan eens op de TID zelf aan barrels getrokken.

Willem

Soldeer laat dan los...heb er laatst weer een in de kliko gegooit.

ander op de sloop gehaald, solderen is ook wel te doen maar ik ging voor de snelle oplossing king:

DIngetje in de bumper zie je zo zitten, das dat rare uitstekende dingetje wat er in geklikt zit.

Soldeer laat dan los...heb er laatst weer een in de kliko gegooit.

ander op de sloop gehaald, solderen is ook wel te doen maar ik ging voor de snelle oplossing king:

DIngetje in de bumper zie je zo zitten, das dat rare uitstekende dingetje wat er in geklikt zit.

zoo hij is gemaakt ze hadden de kabels doorgeknipt nu zelf met pijn en moeite weer gemaakt

maar nog een vraagje heeft iemand een deur rubber voor de passasiers kant

zoo hij is gemaakt ze hadden de kabels doorgeknipt nu zelf met pijn en moeite weer gemaakt

maar nog een vraagje heeft iemand een deur rubber voor de passasiers kant

ja dat weet ik maar was vanmiddag bij een vaste sloop waar ik vaak komt maar die ebruikt een strop door de deuren heen dus zijn de deur rubbers ook kapot :(

Terug
Naar boven