Zo de auto is eerst 'klaar'.
Het resultaat is 283pk en een koppel van 360nm.
Koppel kan nog hoger +400nm maar dan was het verstandig om eerst andere koppelingsplaten te nemen.
Ik ben super blij met dit resultaat.
Ken de auto helemaal niet weer, hoe deze nu rijd.
Ongelovelijk.
Deze jongens weten hoe ze motoren moeten afstellen, en het is ook nog eens in Nederland geen lange ritten naar Duitsland toe.
En ze weten alles zo uit te leggen dat iedereen het snapt, en ze geven ook tips wat er nog allemaal mogelijk is.
Ook in mijn geval de eerste keer, toen konden ze horen wat er mis was, mijn orginele uitlaat begaf het, dus zijn ze direct gestopt zonder dat er niet nog meer kapot gaat.
Ze doen niet alleen straat auto's maar ook race auto's.
Tevens staat er een flimpje van mijn auto op hun site:
Astra OPC POWER
Ik ga hier in elk geval de volgende keer weer heen zodra ik andere koppelingsplaten en lichtervliegwiel heb.
En ik kan het jullie ook zeker aanraden, om eens te gaan informeren.
Nu ga ik lekker ebay'en en rond kijken voor goede koppelingsplaten, misschien dan ook een lichtervliegwiel.
Maar dit zal wel naar de winter worden.
echt het is ongelovelijk wat een power en hoe soepel de auto nu rijd.
Het resultaat is 283pk en een koppel van 360nm.
Koppel kan nog hoger +400nm maar dan was het verstandig om eerst andere koppelingsplaten te nemen.
Ik ben super blij met dit resultaat.
Ken de auto helemaal niet weer, hoe deze nu rijd.
Ongelovelijk.
Deze jongens weten hoe ze motoren moeten afstellen, en het is ook nog eens in Nederland geen lange ritten naar Duitsland toe.
En ze weten alles zo uit te leggen dat iedereen het snapt, en ze geven ook tips wat er nog allemaal mogelijk is.
Ook in mijn geval de eerste keer, toen konden ze horen wat er mis was, mijn orginele uitlaat begaf het, dus zijn ze direct gestopt zonder dat er niet nog meer kapot gaat.
Ze doen niet alleen straat auto's maar ook race auto's.
Tevens staat er een flimpje van mijn auto op hun site:
Astra OPC POWER
Ik ga hier in elk geval de volgende keer weer heen zodra ik andere koppelingsplaten en lichtervliegwiel heb.
En ik kan het jullie ook zeker aanraden, om eens te gaan informeren.
Nu ga ik lekker ebay'en en rond kijken voor goede koppelingsplaten, misschien dan ook een lichtervliegwiel.
Maar dit zal wel naar de winter worden.
echt het is ongelovelijk wat een power en hoe soepel de auto nu rijd.