@Rob-Epe
Ik ben heel blij met uw bericht. U schrijft hier 2 oproepingsbrieven te hebben ontvangen voor de wagen. Nu, ik kreeg enkel voor de eerste terugroepactie een brief. Voor de 2de actie houd de klantendienst van opel zelf vol dat er voor de 2de terugroepactie geen brief werd verstuurd omdat er te weinig stukken voorradig waren. Vreemd dat u wel 2 brieven ontvangen hebt.
Nu blijf ik met de vraag zitten of mijn wagen in orde is en de garage liegt tegen mij, of de wagen in orde is en de garage liegt tegen opel door het foutief afmelden van mijn wagen. De terugroepactie is afgerond en alle werken zijn, voor opel zelf, uitgevoerd.
Mijn dealer kan zeggen wat hij wil, ik geloof hem al lang niet meer. Maar om zeker te zijn dat mijn wagen in orde is moet ik nog maar eens terug naar deze garage. Maar dan ben ik ook niet zeker want ze hebben de wgen in orde gezet. Tenminste was dat de bedoeling geweest.
De wagen gaat jaarlijks op controle, ik rijd meer km motor dan met de wagen dus 1x/jaar volstaat. Na 5 jaar is de wagen dus 4x binnengedaan, maar nu moet hij blijkbaar ook al 3x binnen voor 2 terugroepacties. Dit heb ik nooit meegemaakt.
Nu, probleem 1, waar is die brief? Bestaat die 2de terugroepactie?2, De wagen is in orde, of niet? officieel wel, aldus de garage niet. 3, De garage belt mij om de wagen in orde te zetten en beschikt wel of niet over de nodige stukken. Aldus de garage staat de wagen niet in orde. Maar ze kennen zeggen wat ze willen ook.
De terugroepactie kan normaalgesproken in iedere opelgarage worden afgehandeld. Maar niet om dit verder af te werken, want als ik deze verdere afwerking elders laat uitvoeren kan ik een factuur verwachten omdat bij het ingeven van het chassisnummer niets zal worden gevonden.
Conclusie, er word aan de lopende band gefraudeerd, en u kan nooit weten of uw wagen in orde werd gezet. U weet enkel wat zij willen dat u weet. Goed merk denk ik, toch voor ze in Franse handen kwamen. Maar slecht in al de rest.