• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Testvergelijk Lotus Omega- Insignia OPC

heeel mooi:jerry:jerry echt gave auto's:wors:wors vooral de omega, de insignia mag er ook wezen.

groeten nick

Opel-Lotus-Omega-Opel-Insignia-OPC-.jpg

Opel-Lotus-Omega-Opel-Insignia-O-1.jpg

:wub:wub

origineel gepost door nl-tuning

heeel mooi:jerry:jerry echt gave auto's:wors:wors vooral de omega, de insignia mag er ook wezen.

groeten nick

Opel-Lotus-Omega-Opel-Insignia-OPC-.jpg

Zo mogen ze bij mij op de oprit staan:wub. Zou der helemaal geen moeite mee hebben.

Gr jack:wub

he jongens,

misschien een beetje off topic maar toch een klein vraagje tussen door.

wat is het verschil tussen de lotus versie en de evo 500, en natuurlijk wat is er dikker.

ik kan namelijk meer vinden over de lotus dan over de evo 500.

gr peter

Evo zijn er minder van gemaakt, andere bumpers e.d, lotus heeft meer vermogen e.d. en er zullen nog wel veel meer verschillen zijn maar deze weet ik zo even.

En wat er dikker is??? De Lotus omega natuurlijk:D:D:D,, de evo is ook heeeel mooi:wors:wors,

groeten nick

oke bedankt voor de info.

ik vindt de lotus zowiezo mooier, maar dacht dat er in de evo een 4 liter lag dus vandaar.

gr peter

evo is uitgebracht door tuner, irmscher de meeste zijn 3 liters maar er zijn er idd een paar 4 liters bij:wub

De lotus is uigebracht door opel/lotus zelf

Terug
Naar boven