• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

The Vec project

nice vec alleen ik zie er geen overgangs model in het is gewoon een b1. verder leuke plannen en laat die foto,s maar komen :jerry

@ teungts: De mijne heeft een afstandsbediening voor de centrale vergrendeling geintegreerd in de sleutel en heeft een 3x 3-puntsgordel achteraan. De rest is zoals een B1 idd :)

@ nova: Je hebt gelijk en ik moet eerlijk toegeven: het is eigenlijk snel gedaan omdat het een test om te zien of ik zo eigenlijk wel zichtbaar ben voor de openbare weg. Als dit nu goed komt ga ik deze wel opnieuw doen maar dan echt proper afwerken met voorgemaakte plakband en de 2 cm afplaktape zodat de scheidingen ook zwart-zwart zijn en het een mooier zicht wordt en dus geen verschil meer ziet. Is dit nog steeds slecht zichtbaar ga ik gewoon andere achterlichten kopen. Onze pa zit er al over te zeveren dat het zicht minder is dus volgens mij wordt het een no-go maar wel het proberen waard. ;)

Deze achterlampen vindt ik wel machtig maar ik zou graag willen weten of je het zwart kan overspuiten (morette-stijl)

products_8442.jpg

Anders vindt ik deze ook lekker

products_8443.jpg

Zou ook ineens graag info willen over mensen die bij een carrosserie werken of die kunnen spuiten. Wie goede adressen kent voor een goedkoper prijsje mag me altijd contacteren :)

Grtz Seth

@ teungts: De mijne heeft een afstandsbediening voor de centrale vergrendeling geintegreerd in de sleutel en heeft een 3x 3-puntsgordel achteraan. De rest is zoals een B1 idd :)

@ nova: Je hebt gelijk en ik moet eerlijk toegeven: het is eigenlijk snel gedaan omdat het een test om te zien of ik zo eigenlijk wel zichtbaar ben voor de openbare weg. Als dit nu goed komt ga ik deze wel opnieuw doen maar dan echt proper afwerken met voorgemaakte plakband en de 2 cm afplaktape zodat de scheidingen ook zwart-zwart zijn en het een mooier zicht wordt en dus geen verschil meer ziet. Is dit nog steeds slecht zichtbaar ga ik gewoon andere achterlichten kopen. Onze pa zit er al over te zeveren dat het zicht minder is dus volgens mij wordt het een no-go maar wel het proberen waard. ;)

Deze achterlampen vindt ik wel machtig maar ik zou graag willen weten of je het zwart kan overspuiten (morette-stijl)

products_8442.jpg

Anders vindt ik deze ook lekker

products_8443.jpg

Zou ook ineens graag info willen over mensen die bij een carrosserie werken of die kunnen spuiten. Wie goede adressen kent voor een goedkoper prijsje mag me altijd contacteren :)

Grtz Seth

@Seth wrote:@ teungts: De mijne heeft een afstandsbediening voor de centrale vergrendeling geintegreerd in de sleutel en heeft een 3x 3-puntsgordel achteraan. De rest is zoals een B1 idd :)

...

Grtz Seth

dat had de mijne ook en het was gewoon een B1 ;)

vanaf '98 zijn die uitgegeven. Mijn B1 was ook een 98'er.

optie 2 van die achterlichten vind ik wel een heel stuk mooier overigens hoor.

die lexus style vind ik totaal niet bij een vectra passen.

Maar goed, jij hebt volgens mij wel een apparte smaak.

dus knal er op wat je mooi vind.

@Seth wrote:@ teungts: De mijne heeft een afstandsbediening voor de centrale vergrendeling geintegreerd in de sleutel en heeft een 3x 3-puntsgordel achteraan. De rest is zoals een B1 idd :)

...

Grtz Seth

dat had de mijne ook en het was gewoon een B1 ;)

vanaf '98 zijn die uitgegeven. Mijn B1 was ook een 98'er.

optie 2 van die achterlichten vind ik wel een heel stuk mooier overigens hoor.

die lexus style vind ik totaal niet bij een vectra passen.

Maar goed, jij hebt volgens mij wel een apparte smaak.

dus knal er op wat je mooi vind.

Ah zo, ja dat wist ik niet. Ik dacht dat die afstandsbediening (wat ik van opelvectra.info kan afleiden) een overgangsmodel was :D

De achterlichten optie 2 is mijn eerste keus als optie 1 enkel lexus is en geen morette. als je het zwart zou kunnen spuiten in carrosseriekleur (wat wss niet is) zou het wel een ander effect geven.Maar uiteindelijk is optie 2 toch de mooiste denk ik: ook omdat je de volle kleur en capaciteit van je achterlicht gebruikt.

Wat ik wel spijtig vindt is dat ze geen full LED achterlichten hebben gemaakt voor Vec B zoals Opel Astra bijvoorbeeld heeft. Is misschien nog een idee voor custom made te maken :hmmz

FKRLXLOP011.jpg

Ik hou van een STRAKKE stijl!

168385_1881990253905_1365783315_32131179_3133675_n.jpg

snel gemaakt in photoshop :) enkel de kleur is nog af te wachten.

Groetjes Seth

Ah zo, ja dat wist ik niet. Ik dacht dat die afstandsbediening (wat ik van opelvectra.info kan afleiden) een overgangsmodel was :D

De achterlichten optie 2 is mijn eerste keus als optie 1 enkel lexus is en geen morette. als je het zwart zou kunnen spuiten in carrosseriekleur (wat wss niet is) zou het wel een ander effect geven.Maar uiteindelijk is optie 2 toch de mooiste denk ik: ook omdat je de volle kleur en capaciteit van je achterlicht gebruikt.

Wat ik wel spijtig vindt is dat ze geen full LED achterlichten hebben gemaakt voor Vec B zoals Opel Astra bijvoorbeeld heeft. Is misschien nog een idee voor custom made te maken :hmmz

FKRLXLOP011.jpg

Ik hou van een STRAKKE stijl!

168385_1881990253905_1365783315_32131179_3133675_n.jpg

snel gemaakt in photoshop :) enkel de kleur is nog af te wachten.

Groetjes Seth

he is net wat je onder strak verstaat ;) kwa achterlichten vind ik die van gm/holden het mooist alleen moet je dan wel een b2 kofferklep hebben

he is net wat je onder strak verstaat ;) kwa achterlichten vind ik die van gm/holden het mooist alleen moet je dan wel een b2 kofferklep hebben

Ah de Halfords winkel ken ik wel ja maar daar koop ik niets. Net zoals iets kopen in de Shop4Cars (vroegere remcoshop)

Grote oplichters en voor niets beschaamd :swear

Seth

Ah de Halfords winkel ken ik wel ja maar daar koop ik niets. Net zoals iets kopen in de Shop4Cars (vroegere remcoshop)

Grote oplichters en voor niets beschaamd :swear

Seth

Update:

Heb vandaag reservewiel gekocht vooreen geval van gisteren te vermijden: lekke band door een bout op de weg en geen reservewiel. :swear

Ik heb ook vanalles besteld dat binnenkort zou moeten aankomen:

- Widebodykit: T-rex

- Motorkapluchtinlaat: Evo VII

- Grill: embleemloos

- Uitlaat: Whitehooker WH-0125

Binnen 4 weken zou ik alles moeten hebben, ik vertrek maandag met de wagen naar Calpé voor 3 zalige weken :lol: Zal daar ook ineens foto's maken voor het vakantie-topic ;) Daarna moet ik iemand zoeken die de bodykit, grill en motorkap wil spuiten. Maar zal eerst moeten afwachten wat het resterende budget nog zal zijn :vertag

Groetjes Seth

Update:

Heb vandaag reservewiel gekocht vooreen geval van gisteren te vermijden: lekke band door een bout op de weg en geen reservewiel. :swear

Ik heb ook vanalles besteld dat binnenkort zou moeten aankomen:

- Widebodykit: T-rex

- Motorkapluchtinlaat: Evo VII

- Grill: embleemloos

- Uitlaat: Whitehooker WH-0125

Binnen 4 weken zou ik alles moeten hebben, ik vertrek maandag met de wagen naar Calpé voor 3 zalige weken :lol: Zal daar ook ineens foto's maken voor het vakantie-topic ;) Daarna moet ik iemand zoeken die de bodykit, grill en motorkap wil spuiten. Maar zal eerst moeten afwachten wat het resterende budget nog zal zijn :vertag

Groetjes Seth

Terug
Naar boven