• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

thermostaat(huis)

Caravan-E

Post weinig
Bij mijn C18XEL is de thermostaat kapot. Een nieuw thermostaathuis kost ruim €50 zonder korting. Nou sprak ik laatst iemand die dacht dat je niet het hele huis hoefte te vervangen, maar dat je voor een paar euro alleen het thermostaatje zelf kan vervangen.

Weet iemand of dit zo is? En hoe dat in zijn werk gaat, risico's?

Ik heb het huis nog niet los gehad, dus ik weet ook niet hoe het eruit ziet aan de achterkant.

Ik had de hoop al opgegeven, maar bij de onderdelenzaak waar ik langs ging kon ik wel kiezen voor een los thermostaatje. Nog geen 10 euro voor betaald incl. rubberen ring/pakking en een nieuwe slangenklem. En ook nog eens een fluitje van een cent om te installeren.

Dat was wel een meevaller.

origineel gepost door Caravan-E

Ik had de hoop al opgegeven, maar bij de onderdelenzaak waar ik langs ging kon ik wel kiezen voor een los thermostaatje. Nog geen 10 euro voor betaald incl. rubberen ring/pakking en een nieuwe slangenklem. En ook nog eens een fluitje van een cent om te installeren.

Dat was wel een meevaller.

mag ik vragen bij welk onderdelen zaak dit was. moet voor de mijne ook nog een nieuwe hebben.

mvg matthieu

Terug
Naar boven