Blijft een hoop geld, tis de duurste thermostaat die ik kan vinden van opel :jerry
Zit wel een aansluiting op voor stekker dus zal wel electronisch geregeld is ja.
@Blue- Dragon
Opel winterplan
Vrieskou, sneeuw, hagel, ijzel... de winter is voor elke auto een zware periode. Indien u zorgeloos wilt blijven rijden, bijv. tijdens de reis naar de wintersportbestemming, laat uw auto dan gratis controleren bij Nefkens Soest.
Met het Opel Winterplan wordt uw Opel uitgebreid en gratis op 18 punten gecontroleerd. Indien uw auto volledig in orde is, kunt u voor slechts € 19,95 incl. BTW het Opel Winterplan garantiecertificaat* aanschaffen.
Dit certificaat biedt u tot het volgende voorjaar (1 april 2009) gedekt tegen eventuele gebreken aan de 11 meest wintergevoelige onderdelen: accu, waterpomp, thermostaat, kachelradiator, radiateur, radiatordop, waterslangen, slangklemmen, koelvloeistof, expansievat en ventilatorriem.
Mocht er tijdens de gratis controle een probleem aan het licht komen, dan wordt dat in overleg met u direct en tegen scherpe tarieven in orde gemaakt. Daarna kunt u alsnog het certificaat aanschaffen.
Zorg dat uw Opel er straks helemaal klaar voor is. Bel daarom vandaag nog voor uw afspraak voor een zorgeloze winter.
*Aanschaf certificaat is mogelijk t/m 31/01/2009
Dus wordt helaas niet gratis gemaakt

Maar dat leek me ook al sterk

Ik ga denk ik maar eens een paar slopen benaderen :agent