• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Thermostaat

de thermostaat moet helemaal afsluiten als de motor koud is, de jouwe blijft open staan waardoor de motor niet op temperatuur komt

nieuwe erin en klaar;)

de thermostaat moet helemaal afsluiten als de motor koud is, de jouwe blijft open staan waardoor de motor niet op temperatuur komt

nieuwe erin en klaar;)

Ok, bij die van mij zit er niks aan gaatjes of kanaaltjes idd.

Sluit gewoon niet mooi af, waardoor hij een stukje blijft openstaan!

hoe heb jij het nokkenastandwiel los gekregen?

zelf gebruik ik een ronde staaf die ik door 1 van de gaatje van het nokkenastandwiel steek .

Ok, bij die van mij zit er niks aan gaatjes of kanaaltjes idd.

Sluit gewoon niet mooi af, waardoor hij een stukje blijft openstaan!

hoe heb jij het nokkenastandwiel los gekregen?

zelf gebruik ik een ronde staaf die ik door 1 van de gaatje van het nokkenastandwiel steek .

Schijnbaar zat hij niet zo heel erg vast :o

Kreeg hem met een flinke ruk los.

Maar ik heb alleen dat tandwiel loshangen aan een draad aan m'n motorkap en de kappen teruggebogen, zodat ik er bij kan

Zo heb ik het bij mijn F ook gedaan, niks geen distributie eraf:P Had gewoon nokkenastandwiel eraf en riem er aan vast geknoopt:P Kon die ook niet van tijd;)

Schijnbaar zat hij niet zo heel erg vast :o

Kreeg hem met een flinke ruk los.

Maar ik heb alleen dat tandwiel loshangen aan een draad aan m'n motorkap en de kappen teruggebogen, zodat ik er bij kan

Hahhaah idd :D

Zaakje zit er net in...komt weer mooi op temperatuur en het belangrijkste...hij blijft dat ook tijdens het rijden:P

Zo heb ik het bij mijn F ook gedaan, niks geen distributie eraf:P Had gewoon nokkenastandwiel eraf en riem er aan vast geknoopt:P Kon die ook niet van tijd;)

Hahhaah idd :D

Zaakje zit er net in...komt weer mooi op temperatuur en het belangrijkste...hij blijft dat ook tijdens het rijden:P

Moet wel ff kwijt dat dit een topforum is voor de opelrijder...iedereen is bereidt elkaar te helpen waar kan.

Terug
Naar boven