• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

this is me..

@Emiel-Manta wrote:Ben er ook 1x geweest.. Toen de manta nog niet uit elkaar lag

Was wel gezellig toen :thumbup

Hij kreeg genoeg aandacht king:

Idd ja

en zovaak zien we geen manta meer daar... :???:

@Emiel-Manta wrote:Ben er ook 1x geweest.. Toen de manta nog niet uit elkaar lag

Was wel gezellig toen :thumbup

Hij kreeg genoeg aandacht king:

Idd ja

en zovaak zien we geen manta meer daar... :???:

@Fct_blondi wrote:thanks!! idd klein sorry! king:

@ EMiel manta:: ja, ik ga dit nu elke week doen, ik zal je laten weten hoe druk t is de volgende keer!! twas sowieso gezellig, dus mocht je aankomende zondag niks hebben, je kan komen kijken!! rond half 8 8 uur, komen er allerlei auto's , zit soms ook wel leuk spul tussen...mijn bedoeling is dus nu elke zondag vanaf 6 half 7..bij de ikea in hengelo te zijn met n paar andere opeltjes die het ook gezellig vonden afgelopen zondag!!

dus kom maar kijken als je wil.. king:

Ben benieuwd hoe je auto word!! duurt nog ff, maar dat moet je er voor over hebben..als je alles goed wil aanpakken, dan heb je straks ook een auto om heel trots op te zijn :thumb

Who knows, als we eens in de buurt zitten kunnen we 'm altijd ff meepakken :thumbup

En indd, 't duurt even maar dan heb je ook wat ;)

't gaat de goede kant op, dus 't komt wel goed ;)

@Fct_blondi wrote:thanks!! idd klein sorry! king:

@ EMiel manta:: ja, ik ga dit nu elke week doen, ik zal je laten weten hoe druk t is de volgende keer!! twas sowieso gezellig, dus mocht je aankomende zondag niks hebben, je kan komen kijken!! rond half 8 8 uur, komen er allerlei auto's , zit soms ook wel leuk spul tussen...mijn bedoeling is dus nu elke zondag vanaf 6 half 7..bij de ikea in hengelo te zijn met n paar andere opeltjes die het ook gezellig vonden afgelopen zondag!!

dus kom maar kijken als je wil.. king:

Ben benieuwd hoe je auto word!! duurt nog ff, maar dat moet je er voor over hebben..als je alles goed wil aanpakken, dan heb je straks ook een auto om heel trots op te zijn :thumb

Who knows, als we eens in de buurt zitten kunnen we 'm altijd ff meepakken :thumbup

En indd, 't duurt even maar dan heb je ook wat ;)

't gaat de goede kant op, dus 't komt wel goed ;)

Mooie foto`s ... het begin is er! :thumb

Tja meeting wij hebben elke 2de vrijdag van de maand Mac D meeting te Veldhoven.. dus zou zeggen gooit het daar in de groep bij jullie.... misschien zien we elkaar dan wel in sept?

Is ook lekker dichtbij voor de Belgen ;)

waar staat de winkel komen we ook ff :vertag

Grt

Mooie foto`s ... het begin is er! :thumb

Tja meeting wij hebben elke 2de vrijdag van de maand Mac D meeting te Veldhoven.. dus zou zeggen gooit het daar in de groep bij jullie.... misschien zien we elkaar dan wel in sept?

Is ook lekker dichtbij voor de Belgen ;)

waar staat de winkel komen we ook ff :vertag

Grt

@JohnSmith wrote:als de baas weg is, is het toch heel makkelijk om vrij te nemen, of zie ik dat verkeerd.

btw, een hond heefd een baas :P en nui kan ik wel een hele foute opmerking maken, maar laat ik maar niet doen :P

dat zie je idd verkeerd, werk in n winkel, dus baas=weg, ik alleen in de winkel ;) :thumb

Terug
Naar boven