• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

this is me..

[youtube:2hs4y2hu]

Oooit...2dgn terug...begonnen we met een topic over een meisje uit twente dat een paar foto's van zichzelf liet zien....10 pagina's verder..... :hmmz

:jerry :jerry :jerry

Ja, en dan heb je ook nog deze:

[youtube:2z1opa3y]

Tja....en waar gaat het eindigen ;)

Dit slap geouwehoer is gewoon continu offtopic, maar wel erg leuk :thumb

@ Haasje17: wat een filmpje, ik heb echt de tranen in m'n ogen van het lachen!!

@ robert_corsa: hier in Brabant zeggen wij geen 'wablief', dan doen onze zuiderburen. En als we een meske mee naar bed vraoge, dan doen we dan gewoon zo: hee, wat denkte, slaapte bij mijn vanavond? Of, als je wat grover wilt zijn: hee, benne gij mijn hoer voor vanavond?

Maarre, om ff terug te komen op auto's:

[youtube:tezzcgvh]

Vaan der Zaaaanduh gebruikt allemaal stukken uit het liedje wat ik gepost had.

Wat hier ook nog erg populair is in het westen van de mooiste provincie van NL, is de WC Experience.

[youtube:2aouoic0]

wc experience :) is zelfs populair in belgie hoor :)

juffrouw ik moet plassen enzo :)

of ik kocht mijn eerste solex :) ooooooooooh ik was een jaar of tien :)

geweldige liedjes :)

@ Haasje17: wat een filmpje, ik heb echt de tranen in m'n ogen van het lachen!!

@ robert_corsa: hier in Brabant zeggen wij geen 'wablief', dan doen onze zuiderburen. En als we een meske mee naar bed vraoge, dan doen we dan gewoon zo: hee, wat denkte, slaapte bij mijn vanavond? Of, als je wat grover wilt zijn: hee, benne gij mijn hoer voor vanavond?

Maarre, om ff terug te komen op auto's:

[youtube:tezzcgvh]

Jah WC experience ken ik ook. En Ferry van de Zaande ook. :thumbup Maar dat komt omdat ik een collega uit Goirle had, die lulde net zo...haha.

Vaan der Zaaaanduh gebruikt allemaal stukken uit het liedje wat ik gepost had.

Wat hier ook nog erg populair is in het westen van de mooiste provincie van NL, is de WC Experience.

[youtube:2aouoic0]

@turbootje wrote:@opel-motorsport wrote:haha daar overtref ik je in risl wel zetelverwarming maar stoffen interieur in mijn coupe is niet zo koud als je er de eerste keer op gaat zitten :)

en ben ook maar 22 :) hahaha zijn hier precies allemaal evenoud:)

alsk me niet vergis marjolein ook :)

en belgie heeft wel degelijk een goede kant :) LIMBURG TOP :) hahaha

mag je eerst je velgen wel is opknappen meiss. die hebben flinke schades zonde zonde !!

ya tell me about it! heb ze niet voor niets goedkoop kunnen kopen!! ;)

een dezer dagen gaan ze er onder weg en gooi ik mn originele velgen en banden er onder, waar ik de winter mee ga rijden, dan laat ik deze mooi maken en kunnen ze er in de lente onder, dan zijn ze weer helemaal mooi!! king:

wc experience :) is zelfs populair in belgie hoor :)

juffrouw ik moet plassen enzo :)

of ik kocht mijn eerste solex :) ooooooooooh ik was een jaar of tien :)

geweldige liedjes :)

Terug
Naar boven