• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

this is me..

ik denk dat mn ombouw/tuning projectje binnen een week klaar was geweest met zo'n vriendin

dus dat chauffeuren zou wel meevallen :jerry

haha! Ja ik heb echt niet normaal veel geluk gehad!!

Alleen jammer dat er nog een boete komt van +- 500..daar gaat mn projectje weer.... :( daar had ik mn astra heel wat mooier van kunnen maken..of een ander blokje er in kunnen gooien..maarja.. Moet ik maar eens normaal gaan rijden! Doe ik nu ook wel ff trouwens, boooooringg! :jerry

hmm..ik betrap mezelf vaak dat ik gewoon weer net zo hard de fout in ga! Soms moet ik dat gewoon ff..maarja, ik kijk nu wel 12 keer overal om me heen of er iets rijd waar een agent in zou kunnen zitten! :jerry

haha! Ja ik heb echt niet normaal veel geluk gehad!!

Alleen jammer dat er nog een boete komt van +- 500..daar gaat mn projectje weer.... :( daar had ik mn astra heel wat mooier van kunnen maken..of een ander blokje er in kunnen gooien..maarja.. Moet ik maar eens normaal gaan rijden! Doe ik nu ook wel ff trouwens, boooooringg! :jerry

@Haasje17 wrote:Mischien motorswap doen naar 1.2s haha..

whahahahahaha das een goeie! Dacht zelf eerder aan c20xe!

Als ik traag wil rijden koop ik wel een fiets of een volkswagen! :jerry :p

@Fct_blondi wrote:@Haasje17 wrote:Mischien motorswap doen naar 1.2s haha..

of de motor van een eend

kun je toch zeggen dat je een boxer motor hebt haha :jerry

hmm..ik betrap mezelf vaak dat ik gewoon weer net zo hard de fout in ga! Soms moet ik dat gewoon ff..maarja, ik kijk nu wel 12 keer overal om me heen of er iets rijd waar een agent in zou kunnen zitten! :jerry

@Haasje17 wrote:Mischien motorswap doen naar 1.2s haha..

Onderblok is gelijk aan vrijwel alle bigblokken enkel moet je zorgen dat je een c20xe van het nieuwe type distributie hebt dan kun je de steun van een x20xev monteren aan de distributiezeide. Dan hoef je enkel de motorboom nog inorde te maken. Nu is het simpel accu aansluiten en tevens de orginele motorboom met ecu. Dan sensoren voor je tellerbak, is gewoon kleur op kleur zo goed als. En je pakt een orgineele astra g versnellingsbak. Dan kun je het blok er in minder dan 2 dagen lopent en werken in hebben hangen. Orginele uitlaatspruitstuk moet je even aanpassen ofja inkorten en kat en flensje aan lassen.

@Fct_blondi wrote:@Haasje17 wrote:Mischien motorswap doen naar 1.2s haha..

of de motor van een eend

kun je toch zeggen dat je een boxer motor hebt haha :jerry

Terug
Naar boven