• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

this is me..

Waarom die moeite, beter gewoon blok pakken dat er normaal in past qua boom en aanbouwdelen. Scheelt een hoop gepruts.

Onderblok is gelijk aan vrijwel alle bigblokken enkel moet je zorgen dat je een c20xe van het nieuwe type distributie hebt dan kun je de steun van een x20xev monteren aan de distributiezeide. Dan hoef je enkel de motorboom nog inorde te maken. Nu is het simpel accu aansluiten en tevens de orginele motorboom met ecu. Dan sensoren voor je tellerbak, is gewoon kleur op kleur zo goed als. En je pakt een orgineele astra g versnellingsbak. Dan kun je het blok er in minder dan 2 dagen lopent en werken in hebben hangen. Orginele uitlaatspruitstuk moet je even aanpassen ofja inkorten en kat en flensje aan lassen.

Waarom die moeite, beter gewoon blok pakken dat er normaal in past qua boom en aanbouwdelen. Scheelt een hoop gepruts.

haha, klopt c20xe is wel wat meer werk dan bijv een opc blok, maar ik ken gelukkig heel wat handige harry's, en ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit hoor, of het een gsi op opc blokje word, voorlopig heb ik het geld ook nog niet (zie onderschrift dus :p ) dus rij ik nog ff in mn z16xe rond..in de tijd dat ik spaar voor een ombouw denk ik er nog ff goed over na en laat ik me graag meningen van anderen horen! :king

En eeh mischien is een z16xe opvoeren ook wel leuk, als ik van het weekend helemaal klaar ben heb ik zon 210 ~ 230 pk dr uit geperst.

klopt das ook zeker leuk, wat heb je er dan allemaal aan gedaan?

Lijkt me zeker vet alleen dan heb je zo gigantisch veel werk en kosten, plus het feit dat mn z16xe al 240.xxx op de teller heeft, dan komt er ook nog eens motorrevisie bij kijken..

Wel vet man succes er mee!! :wors

haha, klopt c20xe is wel wat meer werk dan bijv een opc blok, maar ik ken gelukkig heel wat handige harry's, en ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit hoor, of het een gsi op opc blokje word, voorlopig heb ik het geld ook nog niet (zie onderschrift dus :p ) dus rij ik nog ff in mn z16xe rond..in de tijd dat ik spaar voor een ombouw denk ik er nog ff goed over na en laat ik me graag meningen van anderen horen! :king

En eeh mischien is een z16xe opvoeren ook wel leuk, als ik van het weekend helemaal klaar ben heb ik zon 210 ~ 230 pk dr uit geperst.

@trashmetal wrote:turbo turbo! AAAaaaaahhh! :wors shit hij is me voor

maruh 230 pk? niet te stoer he :kewlpics

Spagettie Spruitstuk, Katvervanger, Group A uitlaat, Pipercross luchtfilter, Lexmaul inlaat spruitstuk, Eatom M45 Compressor, C20XE injectoren, en ECU Remap.

Is geschat vermogen, maar binnekort nog paar keer op de testbank.

klopt das ook zeker leuk, wat heb je er dan allemaal aan gedaan?

Lijkt me zeker vet alleen dan heb je zo gigantisch veel werk en kosten, plus het feit dat mn z16xe al 240.xxx op de teller heeft, dan komt er ook nog eens motorrevisie bij kijken..

Wel vet man succes er mee!! :wors

Terug
Naar boven