• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

this is me..

Haha, na die post zul je wel een hoop pm's gaan ontvangen van forumleden, denk ik zo.

Heb laatst dat smoelenboek doorgelezen, daar vragen ze ook om foto's van de dames hier op het forum, waarna ze een hoop pm's sturen voor een date ;)

Enne Mario, de 12e op komst, niets van 'eigen kweek', maar als ik zo begrijp, lig jij ook niet stil in bed ;)

Ben nog steeds wel benieuwd naar foto's van de Corsa?

de corsa staat al ff hier viewtopic.php?f=27&t=154275&start=125 geparkeerd

we zouden beide graag kids willen maar na nog geen 2 maanden vind ik dat wel een beetje vroeg :D

bovendien ben ik helemaal :wub op mn meissie en wil dr nog niet delen met een blerend jong hahaha

de corsa staat al ff hier viewtopic.php?f=27&t=154275&start=125 geparkeerd

we zouden beide graag kids willen maar na nog geen 2 maanden vind ik dat wel een beetje vroeg :D

bovendien ben ik helemaal :wub op mn meissie en wil dr nog niet delen met een blerend jong hahaha

Ja, ik zag 'm zojuist staan ja.

Kids, dat je het daar al over gehad hebt na 2 maanden :shock:

Maarre, je TR-plan is me nog niet helemaal duidelijk.

De TR van je vriendin gaat als donor gebruikt worden voor een andere TR die je nog niet hebt?

Ja, ik zag 'm zojuist staan ja.

Kids, dat je het daar al over gehad hebt na 2 maanden :shock:

Maarre, je TR-plan is me nog niet helemaal duidelijk.

De TR van je vriendin gaat als donor gebruikt worden voor een andere TR die je nog niet hebt?

@trashmetal wrote:@Fct_blondi wrote:haha god, ik schrok al, 12e op komst..haha!!

Mn lieve knappe hond gaat gelukkig super, nog steeds lief, ondeugend etc! :D

relatie helaas uitt sinds een week of 2, 3..

Dan is het maar goed dat je een lieve hond hebt die je wel begrijpt ;)

Mannen....... :jerry Wel jammer

hahaha idd :jerry

enne @RISL: nee dat zal wel meevallen! nog nooit gehad volgens mij, ook niet voor mn relatie, haha :thumb

@trashmetal wrote:@Fct_blondi wrote:haha god, ik schrok al, 12e op komst..haha!!

Mn lieve knappe hond gaat gelukkig super, nog steeds lief, ondeugend etc! :D

relatie helaas uitt sinds een week of 2, 3..

Dan is het maar goed dat je een lieve hond hebt die je wel begrijpt ;)

Mannen....... :jerry Wel jammer

hahaha idd :jerry

enne @RISL: nee dat zal wel meevallen! nog nooit gehad volgens mij, ook niet voor mn relatie, haha :thumb

@Fct_blondi wat zijn dat btw voor velgen, vind ze wel errug naiss :thumb -offtopic

Groeten Jeroen.

ps. zijn er nog wel es die meetingen bij hengelo bij ikea en mac, ga binnekort toch die kant op :D

@Fct_blondi wat zijn dat btw voor velgen, vind ze wel errug naiss :thumb -offtopic

Groeten Jeroen.

ps. zijn er nog wel es die meetingen bij hengelo bij ikea en mac, ga binnekort toch die kant op :D

zijn er elke zondag bij wijze van.

ben je dan lang in de buurt, of echt een hele korte periode? anders kunnen we weer een fora meeting houden die zondag. ;) :P

denk dat Marjolein dat niet alleen moet regelen, na vorige week. :jerry :-P sorry Marjolein. :oops:

zijn er elke zondag bij wijze van.

ben je dan lang in de buurt, of echt een hele korte periode? anders kunnen we weer een fora meeting houden die zondag. ;) :P

denk dat Marjolein dat niet alleen moet regelen, na vorige week. :jerry :-P sorry Marjolein. :oops:

ben daar zo een 2 weken bij mijn familie, maar heb er niet zoveel mee, 's avonds beetje op de bank zitten, ff wat opel-mates opzoeken op een meeting ben ik wel voor in :thumb

ben daar zo een 2 weken bij mijn familie, maar heb er niet zoveel mee, 's avonds beetje op de bank zitten, ff wat opel-mates opzoeken op een meeting ben ik wel voor in :thumb

aan de Gideonweg? vond Bornholm of Sontplein altijd wel gezelliger.... ;)

kom daar ook wel eens, als verdwaalde schaap. :jerry

Terug
Naar boven