• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TID Display uitbreiding

origineel gepost door FutureCow

volgens mij loopt er al een km signaal naar je TID, druk maar eens 3 sec. op beide knoppen, dan zie je ook even in de TID je snelheid staan! (alleen onder de 50)

Waarom is die functie er eigenlijk ooit gekomen? Het zal wel niet voor niets zijn aangezien er apart een kabel voor is gelegd.

ik gok dat ze hier idd mee bezig zijn geweest maar niet goed genoeg werkte en dat ze deze fuctie dus niet hebben gebruikt. zou het anders echt niet weten, best zonde!

khad net eff bij mij gekeken naar die functie

in mijn auto kreeg ik de volgende dingen te zien achter elkaar:

corsa gsi uit 98

F 12

F 95

00 km/h

test beeld (alles brand eventjes)

datum

radio beeld weer

corsa 1.5 tdi uit 98

00 km/h

test beeld

datum

Hoe komt het dat er bij de gsi 2 extra dingen komen te staan en bij de diesel niet.

origineel gepost door mischa

Heb eventueel een werkende TID ter overname. Ik doe er niets meer mee.

Mischa

Wat moet dat kosten?

Ik heb er 25 euro voor betaald en ik wil geen verlies lijden. Ook hier dus € 25,-. Hij is met stekkers en een stukje kabelboom, maar zonder temp-sensor.

Groeten,

Mischa

Hier ook een geinteresseerde!

Denk niet dat je al te veel info moet laten weergeven, tenzij dit makkelijk in te stellen is natuurlijk.

Dat lijstje wat FutureCow kostte een beetje errug overdreven :wtf

leukste opties lijken mij vmax, vt, km/h, verbuik als dat mogelijk is en orginele datum.

Indien je een proefkonijn nodig hebt kun je u2uen, stel me graag beschikbaar :D

Moet dus ook 25 euro kosten, net als de mijne. Ik wil die van jou wel overnemen als die nog goed werkt. :)

origineel gepost door JWO_CORSA

Moet dus ook 25 euro kosten, net als de mijne. Ik wil die van jou wel overnemen als die nog goed werkt. :)

De mijne werkt nog perfect. Heb hem getest en gekocht om in mijn D te zetten. Achteraf het plan opgevat hem te vervangen door de MID, dus heb ik de TID over.

Ik stuur je een U2U met de betaalgegevens.

Groeten,

Mischa

Terug
Naar boven