• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TID-functies

Klopper

Post weleens wat
Hallo medeweggebruikers,

Ik heb op het forum begrepen dat er bij de TID een 'verborgen' functie zit wat betreft het indrukken van de 2 knoppen. Verborgen, omdat het niet standaard in het boekje staat :P

Nu is eigenlijk mijn vraag; wat geeft de TID nu eigenlijk weer? Heb wel gelezen dat er de huidige snelheid in komt te staan, maar bij mij staat er OF 0 km/h OF 53 km/h, en daarbij maakt het niet uit of ik daadwerkelijk 53 km/h rijd, of dat ik 140 km/h rijd.

Ook zag ik bij de screen-test die daarna komt dat er nog meer standaard "tekens" beschikbaar zijn, waar hebben deze mee te maken?

gewoon de 2 knoppen om de tijd in de stellen, dan geeft hij alle foutcodes aan doormiddel van elke code 3 keer te laten zien.

daarna gaat hij alle tekentjes testen op het display zelf.

gewoon de 2 knoppen om de tijd in de stellen, dan geeft hij alle foutcodes aan doormiddel van elke code 3 keer te laten zien.

daarna gaat hij alle tekentjes testen op het display zelf.

Extra tekens zullen wel met de verkeers-info te maken hebben via de radio, maar dat andere is mij nog steeds een raadsel...

Extra tekens zullen wel met de verkeers-info te maken hebben via de radio, maar dat andere is mij nog steeds een raadsel...

Terug
Naar boven