• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TID/MID ? display vervangen astra g

Het is een Mid waar jij over beschikt, deze staan op marktplaats voor 100+ en deze hebben vaak ook enige vorm van pixelschade...bij de sloop kan je vaak beginnen met 200+ en een nieuwe bij de dealer kost je inderdaad 800 euro.

Ik heb namelijk ook een Mid en ik ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke mid zonder pixelschade bij de sloop, marktplaats heb ik al opgegeven.

@robert_corsa wrote:klopt allemaal.

heb er sinds kort 1 via marktplaats. op 2 lijntjes na perfect. helaas wel duits.

monteren is 5 a 10min werk.

ik ben al 5 a 10 min bezig om me radio er heelhuids uit te krijgen zoveel draden troep :jerry

@robert_corsa wrote:klopt allemaal.

heb er sinds kort 1 via marktplaats. op 2 lijntjes na perfect. helaas wel duits.

monteren is 5 a 10min werk.

ik ben al 5 a 10 min bezig om me radio er heelhuids uit te krijgen zoveel draden troep :jerry

allemaal bedankt voor de reactie's,

ik heb vandaag een mid gekocht op de sloop zonder schade voor maar 25 euro :wors

en heb hem met succes erin gekregen

dit was het resultaat

Foto-QJHAC44F-D.jpg

allemaal bedankt voor de reactie's,

ik heb vandaag een mid gekocht op de sloop zonder schade voor maar 25 euro :wors

en heb hem met succes erin gekregen

dit was het resultaat

Foto-QJHAC44F-D.jpg

maar nu nog even de laatste vraag

als ik de knoppen in druk dan komt er er km/h te staan maar die verspringt ook gelijk ?

maar heb wel een verbruik sensor zitten zodat ik zag

maar komt die omdat ik geen b/c hendel heb ?

maar nu nog even de laatste vraag

als ik de knoppen in druk dan komt er er km/h te staan maar die verspringt ook gelijk ?

maar heb wel een verbruik sensor zitten zodat ik zag

maar komt die omdat ik geen b/c hendel heb ?

Wat zou die b/c hendel in moeten houden? ik heb namelijk op mijn ruitewisser hendel de 2 knoppen zitten waarmee ik de Mid kan bedienen en deze verspringt niet uit zich eigen.

Trouwens wel een erg nette prijs die 25 euro, welke regio zit die sloop? want heb zoiezo al het gevoel dat de auto sloperijen in Noord-Holland meer vragen dan in de rest van het land.

Wat zou die b/c hendel in moeten houden? ik heb namelijk op mijn ruitewisser hendel de 2 knoppen zitten waarmee ik de Mid kan bedienen en deze verspringt niet uit zich eigen.

Trouwens wel een erg nette prijs die 25 euro, welke regio zit die sloop? want heb zoiezo al het gevoel dat de auto sloperijen in Noord-Holland meer vragen dan in de rest van het land.

@DarkSpeeder wrote:Een tid heeft alleen maar datum/tijd/radio en geen snelheid in iedergeval :p

Als je beide knoppen van een TID tegelijkertijd indrukt en vasthoud, krijg je op het display je snelheid!

Dat is ook waar hij het over heeft volgens mij.

@DarkSpeeder wrote:Een tid heeft alleen maar datum/tijd/radio en geen snelheid in iedergeval :p

Als je beide knoppen van een TID tegelijkertijd indrukt en vasthoud, krijg je op het display je snelheid!

Dat is ook waar hij het over heeft volgens mij.

in roosendaal(noord-brabant) heb ik hem bij de sloop gekocht ;)

ja zo'n hendel bedoel ik.

uhmm ja ik weet niet echt meer wat ik nou heb

want als ik mid zoek dan vind ik precies de zelfde en heb vandaag ook bij de sloop om een mid gevraagd en deze paste en deed het ook

dus vandaar dat ik dacht dat ik mid had/heb

ja dat klopt ook als ik ze in hou dan krijg ik snelheid te zien maar die springt ook gelijk door hoord dat of?

heb ik daar zo hendel voor nodig ?

Terug
Naar boven