• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TID/MID helemaal de weg kwijt.. met foto's

@Erwin1987 wrote:geloof maar niet dat elke opel dealer even duur is,

Erwin

een dealer is verplicht zich aan vastgestelde prijzen te houden.

Daarnaast hangt er een calculatie tijdnorm aanvast dwz er

staat een bepaalde tijd voor hoe lang ze er over mogen doen al een dealer

het sneller doet en de prijs eerlijk aan de klant verrekend kan de rekening goedkoper

worden maar duurder als de vastgestelde norm mogen ze niet.

Deze prijzen zijn allemaal bij opel nederland op te vragen zo staan er bv ook prijzen

op internet van een grote beurt van een "x" type( vectra of astrta of zafira etc) opel

Nou, ik zal het eens gaan vragen bij de Opel-dealer hier verderop, van der Kooi in Hoogvliet.

Haha Willem, dat je dat nog weet joh, storing katalysator zit er nog steeds in, maar heb wel ff de uitlaatgassen laten meten, co waarden zit binnen de

APK norm, dus advies van de plaatselijke garage.. niks aan doen.

Nou, ik zal het eens gaan vragen bij de Opel-dealer hier verderop, van der Kooi in Hoogvliet.

Haha Willem, dat je dat nog weet joh, storing katalysator zit er nog steeds in, maar heb wel ff de uitlaatgassen laten meten, co waarden zit binnen de

APK norm, dus advies van de plaatselijke garage.. niks aan doen.

ben het met de garage eens..

Dit probleem hebben de 2.6 V6en in de Vectra-B ook bijna allemaal, storing onvoldoende werking katalysator, maar allemaal worden ze gewoon goedgekeurd.

Willem

ben het met de garage eens..

Dit probleem hebben de 2.6 V6en in de Vectra-B ook bijna allemaal, storing onvoldoende werking katalysator, maar allemaal worden ze gewoon goedgekeurd.

Willem

Ja en daar komt nog bij dat een nieuwe Kat voor een 2.2 zafira autom. niet te bestellen is via de autogrossier, Ik ben samen met de plaatselijke garage achter internet gegaan, is niet te koop via de onderdelengrossiers, kan alleen via GM en kost dan maar liefst 1600euro!!!!!!!!!

en volgens mijn eigen monteur zit er nu ook geen originele kat onder.. die komt al van een andere auto.

al met al niks aan doen en gewoon doorrijden.

Ja en daar komt nog bij dat een nieuwe Kat voor een 2.2 zafira autom. niet te bestellen is via de autogrossier, Ik ben samen met de plaatselijke garage achter internet gegaan, is niet te koop via de onderdelengrossiers, kan alleen via GM en kost dan maar liefst 1600euro!!!!!!!!!

en volgens mijn eigen monteur zit er nu ook geen originele kat onder.. die komt al van een andere auto.

al met al niks aan doen en gewoon doorrijden.

Terug
Naar boven