• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra 1.4 EGR klep?

Hey Sanamy,

Ik zou vooral het bovenstaande lijstje wat ik eerder vermelde punt voor punt bekijken.

Met de kosten in het achterhoofd:

Zoiezo de kleine beurt wanneer onbekend is wanneer dit voor het laatst is gedaan en OOK als er nu immitatie materiaal in zit (bougies + filters etc etc)

Daarna brandstof filter en zoals fearless zei de lamdazone na meten! (Kost immers niets als je een meter hebt of kan lenen) daaaaaaaaaarna de 'grotere' dingen zoals ik vermelde.

Succes Sanamy :D

zit in het verkeerde topic te rommelen maar hoop dat meer mensen er iets aan hebben..

welke is de waterpomp op de distri foto? :P

zit in het verkeerde topic te rommelen maar hoop dat meer mensen er iets aan hebben..

welke is de waterpomp op de distri foto? :P

[rquote=1870725&tid=142732&author=Dominic]
1297878337-690.jpg

dat is de mijne ;) haha..

toevallig een paar maanden geleden een plaatje van geschoten[/rquote]

die is al lang niet meer met blote handen aangeraakt ;)

Mocht je die zelf vervangen, uiteraard NIET roken !!!!!!!!!!!!!

En houd er rekening mee dat bij het verwijderen van het filter de tank leeg (slang ene kant) en de leiding (slang andere kant naar de motor) leeg lopen ...

Vul de slangen zonder te beschadigen op met een schroeven draaiér of 2 duimen van iemand die je kan helpen.

(Mocht je de auto op de krik zetten: GEBRUIK BOKJES of stabiliseer de auto op een andere mogelijke manier ;))

[rquote=1870725&tid=142732&author=Dominic]
1297878337-690.jpg

dat is de mijne ;) haha..

toevallig een paar maanden geleden een plaatje van geschoten[/rquote]

die is al lang niet meer met blote handen aangeraakt ;)

Mocht je die zelf vervangen, uiteraard NIET roken !!!!!!!!!!!!!

En houd er rekening mee dat bij het verwijderen van het filter de tank leeg (slang ene kant) en de leiding (slang andere kant naar de motor) leeg lopen ...

Vul de slangen zonder te beschadigen op met een schroeven draaiér of 2 duimen van iemand die je kan helpen.

(Mocht je de auto op de krik zetten: GEBRUIK BOKJES of stabiliseer de auto op een andere mogelijke manier ;))

[rquote=1870735&tid=142732&author=Dominic]zit in het verkeerde topic te rommelen maar hoop dat meer mensen er iets aan hebben..

welke is de waterpomp op de distri foto? :P[/rquote]

3de roller van onder :)

[rquote=1870735&tid=142732&author=Dominic]zit in het verkeerde topic te rommelen maar hoop dat meer mensen er iets aan hebben..

3de roller van onder :)

[rquote=1870740&tid=142732&author=Dominic]dan denk ik toch echt dat daar de lek zit :hmmz

mijn dank is groot :wors[/rquote]

[offtopic]Jeetje.

Alleen je dank is groot?

Dan stel ik me graag op als grote heer om mijn dank te plaatsen :jerry[/offtopic]

[rquote=1870740&tid=142732&author=Dominic]dan denk ik toch echt dat daar de lek zit :hmmz

mijn dank is groot :wors[/rquote]

[offtopic]Jeetje.

Alleen je dank is groot?

Dan stel ik me graag op als grote heer om mijn dank te plaatsen :jerry[/offtopic]

en bij toeval zie ik op de foto rechts 'voor' het motor blok op het kleed nog de 'oude' waterpomp liggen vlak bij 'de mysterieuze' voet + been :P

distrizijde.jpg

en bij toeval zie ik op de foto rechts 'voor' het motor blok op het kleed nog de 'oude' waterpomp liggen vlak bij 'de mysterieuze' voet + been :P

distrizijde.jpg

zover was ik al ;) haha

mjah beter dat kwaaltje dan als een renault met computerstoringen

en die spontaan remt ofzo :D

Ik ben nu eens goed gaan kijken wanneer het stotteren gebeurt en kom tot de conclusie dat er geen touw aan vast te knopen is.

Zo gaat het stukken goed en ineens begint het terwijl het dezelfde dag op de terug rit direct begint en niet meer ophoud.

Ik heb de toeren tot de rode zone gehad maar er ging geen storingslampje branden.

Dit gebeurt alleen als ik langere tijd rond de 140/150 rijd op de snelweg.

(nu ook niet meer dus alleen in het begin).

Ik ga van de week eens beginnen met de injectie reiniger omdat als ik een hoog toerental heb gereden het stotteren de volgende altijd minder is.(en dit is een betaalbaar iets).

Ik houd jullie op de hoogte.

zover was ik al ;) haha

mjah beter dat kwaaltje dan als een renault met computerstoringen

en die spontaan remt ofzo :D

Terug
Naar boven