• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra´s uit maastricht??

Yannick20

Post weinig
Hallo,

Ik vraag me af hoeveel tigra´s hier op het forum uit maastricht komen, ik zie namelijk redelijk veel tigra´s hier.

Mischien leuk om eens een avondje vrij temaken om een paar uurtjes bij elkaar tekomen.

Groeten Yannick

Maakt eigenlijk niet zoveel uit als het maar 16 inch is en beetje leuk uitziet..

Denk niet dat er nog iets aan verandert was want je zag dat het er tog al een tijdje onder hong.

Gr Yannick

Maakt eigenlijk niet zoveel uit als het maar 16 inch is en beetje leuk uitziet..

Denk niet dat er nog iets aan verandert was want je zag dat het er tog al een tijdje onder hong.

Gr Yannick

heb er toen best wat voor moeten betalen. want van voor tot achter zat er een rvs uitlaat op, of ze moeten het weer veranderd hebben,

weet niet wat je aan het zoeken bent? eenvoudige velg of een meerdelige velg.

heb er toen best wat voor moeten betalen. want van voor tot achter zat er een rvs uitlaat op, of ze moeten het weer veranderd hebben,

weet niet wat je aan het zoeken bent? eenvoudige velg of een meerdelige velg.

Haha ok dan.

Nou kan je vertellen was echt een zooitje onderin.

Alles was echt weg, als je dat bij een garage of iets heb laten doen hoop ik niet dat je veel ervoor heb moeten betalen want anders hebbe ze je toen echt ''bezeikt''.

Heb jij btw nog leuk adresje voor velgen?

Of weet je toevallig nog iemand die velgen heeft liggen.?

Gr Yannick

Haha ok dan.

Nou kan je vertellen was echt een zooitje onderin.

Alles was echt weg, als je dat bij een garage of iets heb laten doen hoop ik niet dat je veel ervoor heb moeten betalen want anders hebbe ze je toen echt ''bezeikt''.

Heb jij btw nog leuk adresje voor velgen?

Of weet je toevallig nog iemand die velgen heeft liggen.?

Gr Yannick

van die uitlaat kan wel kloppen. die hebben ze me in maastricht eronder gehangen samen met een andere middendemper, omdat de tigra zo laag lag hebben ze dat toen aangepast, omdat deze anders bij elk hobbeltje de grond raakte.

van die uitlaat kan wel kloppen. die hebben ze me in maastricht eronder gehangen samen met een andere middendemper, omdat de tigra zo laag lag hebben ze dat toen aangepast, omdat deze anders bij elk hobbeltje de grond raakte.

Haha ok dan,

Stuur me ff een u2u tim met je gsm nummer, kunne we un keertje uurtje vrijmaken om over de auto tepraten.

Gr Yannick

Haha ok dan,

Stuur me ff een u2u tim met je gsm nummer, kunne we un keertje uurtje vrijmaken om over de auto tepraten.

Gr Yannick

ik ken nog een paar mensen met een Tigra bij mij in de buurt.

dan kan ik die misschien ook vragen.

Gr

Stephan

Terug
Naar boven