• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra´s uit maastricht??

@Yannick20 wrote:ooow ok dan,

Ik heb mijn tigra gekocht bij hensgens hier in maastricht.

Heb hem nu bijna een jaar.

Staat nu 107xxx op de teller en heb hem gekocht met bijna 99xxx.

Doet het nog goed, heb wel nieuwe waterpomp en nieuwe bougiekabelset.

Ps: mischien handig als je de auto wegdoet om ff al je bekabeling eruit tehalen haha.

Heb ik allemaal gedaan en daarna ook weer nieuwe erin gelegt.

Heb alleen 1 probleem ik word gek van getik achter als ik over drempel ga ok kinderkopjes ofzo.

Weet je toevallig wat dat is en had jij dat ook?.

Gr Yannick

Getik kan van alles zijn. Wat je evt alvast kunt controleren is misschien gek maar daar waar het reservewiel zit. Die dop wat erop zit als die al los ligt kun je ook uren naar zoeken. Of is het echt bij de banden?

gr Linda

ik heb der geen dop opzitten,, mischien dat het dat is.

maar volgens mij niet, want lijkt alsof het van 2 kante kom zowel links als rechts.

Waar kan ik zn dop halen of wat is een andere oplossing.

Gr Yannick

ik heb der geen dop opzitten,, mischien dat het dat is.

maar volgens mij niet, want lijkt alsof het van 2 kante kom zowel links als rechts.

Waar kan ik zn dop halen of wat is een andere oplossing.

Gr Yannick

km stand kan indd wel kloppen ik had hem gekocht met 57xxx en verkocht nog voor de 90xxx zit er ook nog steeds de xenon in? koplampen-mistlampen, had er toen de tijd 3 setjes in zitten achter de voorbumper. en ja de bekabeling weet eigentlijk niet meer wat er allemaal in lag toen,

het getik heb ik eigentlijk geen idee bij mij heefd de auto altijd probleemloos gereden.

en zo een dop kun je gewoon even bij de sloop eraf draaien,

km stand kan indd wel kloppen ik had hem gekocht met 57xxx en verkocht nog voor de 90xxx zit er ook nog steeds de xenon in? koplampen-mistlampen, had er toen de tijd 3 setjes in zitten achter de voorbumper. en ja de bekabeling weet eigentlijk niet meer wat er allemaal in lag toen,

het getik heb ik eigentlijk geen idee bij mij heefd de auto altijd probleemloos gereden.

en zo een dop kun je gewoon even bij de sloop eraf draaien,

Ja xenon zit nog in de mistlampen maar de linker heb ik stuk gereden toen de sneeuw hoog lag..

Lag helemaal vol met kabels :P heb der nog een paar liggen thuis wat er nog in zat.

Hij rijd ook probleemloos nu maar alleen dat getik.

Ps heb wel nieuwe montage punten etc erop kunnen laten zetten ivm sportuitlaat voor tigra.

Weet niet wat je allemaal gedaan hebt toen en of jij dat gedaan had maar alles was naar de klote onderin haha, maar nu gelukkig weer helemaal origineel laten maken.

Hoop dat alles lukt met je tigra, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

Gr Yannick

Ja xenon zit nog in de mistlampen maar de linker heb ik stuk gereden toen de sneeuw hoog lag..

Lag helemaal vol met kabels :P heb der nog een paar liggen thuis wat er nog in zat.

Hij rijd ook probleemloos nu maar alleen dat getik.

Ps heb wel nieuwe montage punten etc erop kunnen laten zetten ivm sportuitlaat voor tigra.

Weet niet wat je allemaal gedaan hebt toen en of jij dat gedaan had maar alles was naar de klote onderin haha, maar nu gelukkig weer helemaal origineel laten maken.

Hoop dat alles lukt met je tigra, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

Gr Yannick

@dominique28 wrote:ik heb een een tigra en ik kom uit kerkrade die van mij staat te koop met nieuwe apk

heb je ook een prijs en foto's of een linkje van de Tigra? :kewlpics

@dominique28 wrote:ik heb een een tigra en ik kom uit kerkrade die van mij staat te koop met nieuwe apk

heb je ook een prijs en foto's of een linkje van de Tigra? :kewlpics

ik ben vers op dit forum.maar kom ook uit maastricht en heb een tigra.

volgende week angel eyes erin zetten.

volgens mij niet zo'n heel soepel klusje als ik dat zo lees hier allemaal.

ik ben vers op dit forum.maar kom ook uit maastricht en heb een tigra.

@Freaky Beats wrote:ik ben vers op dit forum.maar kom ook uit maastricht en heb een tigra.

Ook welkom stadgenoot :thumb

@Freaky Beats wrote:ik ben vers op dit forum.maar kom ook uit maastricht en heb een tigra.

Ook welkom stadgenoot :thumb

@Freaky Beats wrote:

Allereerst welkom!

Is opzich makkelijk te doen,

Als je je voorbumper eraf haalt gaat het nog een stuk makkelijker ;) , dan kan je zo je koplampen als het ware eruit pakken.

Veel succes :thumb

@Freaky Beats wrote:

Allereerst welkom!

Is opzich makkelijk te doen,

Als je je voorbumper eraf haalt gaat het nog een stuk makkelijker ;) , dan kan je zo je koplampen als het ware eruit pakken.

Veel succes :thumb

Terug
Naar boven