• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra slaat af bij remmen,motorlampje brand ervoor. hapert

dit is de benzinepomp

16c8cxe.jpg

Gert

ja precies en hier zit dus de injectiepomp in. Dus als ik dit in zn geheel koop zal het goed komen hoop ik :(

bedankt ;)

ja precies en hier zit dus de injectiepomp in. Dus als ik dit in zn geheel koop zal het goed komen hoop ik :(

bedankt ;)

ja heb ik al gedaan,dus hoop dat daar wat uitkomt. nieuw is het te duur voor mij. Ik moet echt naar een demontagebedrijf kijken.

bedankt!

ja heb ik al gedaan,dus hoop dat daar wat uitkomt. nieuw is het te duur voor mij. Ik moet echt naar een demontagebedrijf kijken.

bedankt!

www.schadeautos.nl heb je ook een demontage selectie qua auto's.

Misschien kan je hier eens even snuffellen op demontage tigra's (let op: Demontage! geen schade! ;) )

Hopen dat er iets dicht bij jou staat!

@mee gluurders: Passen er misschien meerdere pompen op een tigra? (bv van vectra/astra?)

www.schadeautos.nl heb je ook een demontage selectie qua auto's.

Misschien kan je hier eens even snuffellen op demontage tigra's (let op: Demontage! geen schade! ;) )

Hopen dat er iets dicht bij jou staat!

@mee gluurders: Passen er misschien meerdere pompen op een tigra? (bv van vectra/astra?)

hey bedankt! ik heb de pomp gehaald. nou ja laten opsturen.Wat een prijsverschillen zeg!!!

de een zegt 25 euro de ander zegt 60euro!!!! :wtf wel garantie bij beiden. Maar heb tog voor iets in het midden gekozen :thumb en zit 3maanden garantie op. dus dit weekend erin zetten. Heeft iemand nog een idee hoe dit ding verwisseld wordt? we willen het zelf namelijk doen (broer lief :) )

ik hoor het graag!!! gr

hey bedankt! ik heb de pomp gehaald. nou ja laten opsturen.Wat een prijsverschillen zeg!!!

de een zegt 25 euro de ander zegt 60euro!!!! :wtf wel garantie bij beiden. Maar heb tog voor iets in het midden gekozen :thumb en zit 3maanden garantie op. dus dit weekend erin zetten. Heeft iemand nog een idee hoe dit ding verwisseld wordt? we willen het zelf namelijk doen (broer lief :) )

ik hoor het graag!!! gr

@derya wrote:Heeft iemand nog een idee hoe dit ding verwisseld wordt? we willen het zelf namelijk doen (broer lief :) )

ik hoor het graag!!! gr

Ik niet! Wel een advies: Goed moment om te stoppen met roken :jerry

@derya wrote:Heeft iemand nog een idee hoe dit ding verwisseld wordt? we willen het zelf namelijk doen (broer lief :) )

ik hoor het graag!!! gr

Ik niet! Wel een advies: Goed moment om te stoppen met roken :jerry

Hallo,

Nou brandstofpomp verwisseld. Ging tijdje goed, totdat de kilometerteller het begaf!!! :shock: en daarna begon die weer zo nu en dan af te slaan als het motorlampje brandde. Als ik m sochtends start, dan begint er iets (wat het is zijn we nog niet over uit) te draaien. Zolang dit draait hapert hij tijdens het rijden en schommelt rond de 1000 toeren. zodra dit stopt loopt de auto weer normaal. Maar zodra het mm lampje brand slaat ie weer af. Pomp is niet voor niks geweest gelukkig want hij loopt nu stuk beter en is (als ik het goed heb) een stukje zuiniger :thumb

Ik hoop dat iemand enig idee heeft wat het nu weer is!!!! :wtf mij werd verteld kilometertellerkabel???

alle opties welkom!!!

gr

Hallo,

Nou brandstofpomp verwisseld. Ging tijdje goed, totdat de kilometerteller het begaf!!! :shock: en daarna begon die weer zo nu en dan af te slaan als het motorlampje brandde. Als ik m sochtends start, dan begint er iets (wat het is zijn we nog niet over uit) te draaien. Zolang dit draait hapert hij tijdens het rijden en schommelt rond de 1000 toeren. zodra dit stopt loopt de auto weer normaal. Maar zodra het mm lampje brand slaat ie weer af. Pomp is niet voor niks geweest gelukkig want hij loopt nu stuk beter en is (als ik het goed heb) een stukje zuiniger :thumb

Ik hoop dat iemand enig idee heeft wat het nu weer is!!!! :wtf mij werd verteld kilometertellerkabel???

alle opties welkom!!!

gr

en vanochtende startte de auto heel moeizaam. paar keer niet zelfs. misschien heeft dat er ook mee te maken of iis dat weer een ander probleem. :fy1 :swear

Terug
Naar boven