• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra slaat af bij remmen,motorlampje brand ervoor. hapert

Hallo,

ik ben de topic plaatser alleen even een ander email adres en account aangemaakt. Probleem is verergerd. de kabel ligt er nog steeds niet in (massa) maar egr klep is dichtgemaakt. Nu is het nog erger geworden. Motor slaat bij elk iets af , toerenteller schommelt, geeft gas tot aan de 3000 toeren en start niet meer nadat ie uitgevallen is. Dan sta je dus een half uur te wachten en start dan weer met moeite. Na het starten geeft hij dus gas tot de 3000 toeren zelfs soms eroverheen. :swear :swear :swear :swear Ik zit nu te denken om m toch echt te verkopen of zelfs naar de sloop te doen. Maar ja dan zit ik zonder auto.... Is dit nog steeds de dikke kabel die er toch aan gelegd moet worden? Of is het toch iets anders?

gr

derya

Hallo,

ik ben de topic plaatser alleen even een ander email adres en account aangemaakt. Probleem is verergerd. de kabel ligt er nog steeds niet in (massa) maar egr klep is dichtgemaakt. Nu is het nog erger geworden. Motor slaat bij elk iets af , toerenteller schommelt, geeft gas tot aan de 3000 toeren en start niet meer nadat ie uitgevallen is. Dan sta je dus een half uur te wachten en start dan weer met moeite. Na het starten geeft hij dus gas tot de 3000 toeren zelfs soms eroverheen. :swear :swear :swear :swear Ik zit nu te denken om m toch echt te verkopen of zelfs naar de sloop te doen. Maar ja dan zit ik zonder auto.... Is dit nog steeds de dikke kabel die er toch aan gelegd moet worden? Of is het toch iets anders?

gr

derya

ow en er komt een hele rookwalm uit de uitlaat. En pruttert :( Lijkt wel of het een verzuiping is. als je gas geeft dan heeft ie er dus moeite mee en soms zelfs al geef je gas valt ie toch uit (in het begin als je het weer probeerd zeg maaar,.

ow en er komt een hele rookwalm uit de uitlaat. En pruttert :( Lijkt wel of het een verzuiping is. als je gas geeft dan heeft ie er dus moeite mee en soms zelfs al geef je gas valt ie toch uit (in het begin als je het weer probeerd zeg maaar,.

bobine?

injectoren?

bougies?

hij loopt misschien op 3 benen...

Lekkende koppakking in het ergste geval

Mocht je hem naar de sloop willen brengen of verkopen, heb ik intresse!

gr

bobine?

injectoren?

bougies?

hij loopt misschien op 3 benen...

Lekkende koppakking in het ergste geval

Mocht je hem naar de sloop willen brengen of verkopen, heb ik intresse!

gr

nou hij heeft net een grote beurt gehad bougies en injectoren kan het niet zijn. koppakking kan oook niet want hij loop gewoo normaal. en naar de sloop gaat ie zowieso niet dan mag je m overkopen!

nou hij heeft net een grote beurt gehad bougies en injectoren kan het niet zijn. koppakking kan oook niet want hij loop gewoo normaal. en naar de sloop gaat ie zowieso niet dan mag je m overkopen!

hahahaa...

maandag ;)

:jerry :jerry

LOL

Maargoed, wat mogelijkheden:

de koppakking kan van de binnenkant lek zijn. (olie/vloeistof in de cylinder)

1 injector kan verstopt ztten waardoor hij hapert.

Bobine werkt niet goed waardoor hij onstabiel loopt (afregeling van bougies)

Andere suggesties op tafel?

Map sensor?

EGR slang?

Kat aanjager?

hahahaa...

maandag ;)

:jerry :jerry

LOL

Maargoed, wat mogelijkheden:

de koppakking kan van de binnenkant lek zijn. (olie/vloeistof in de cylinder)

1 injector kan verstopt ztten waardoor hij hapert.

Bobine werkt niet goed waardoor hij onstabiel loopt (afregeling van bougies)

Andere suggesties op tafel?

Map sensor?

EGR slang?

Kat aanjager?

jezus zeg ik krijg wat van die auto.!!!! :swear :swear :swear

dus alles maar na laten kijken? egr hebben dichtgezet. dus dat kan niet meer t probleem zijn neem ik aan. en wat lijkt je het meest logische dan?

jezus zeg ik krijg wat van die auto.!!!! :swear :swear :swear

dus alles maar na laten kijken? egr hebben dichtgezet. dus dat kan niet meer t probleem zijn neem ik aan. en wat lijkt je het meest logische dan?

en als koppanign lek is moet er toch witte rook uitkomen?er komt donkere rookwolk uit, en dit komt dus uit de uitlaat als je m probeert te starten zeg maar.

Terug
Naar boven