• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tigra tuning stelt zich zelf en zijn tigra effe voor

tigra_tuning

Post weinig
goededag ik ben alaerts dylan ik woon in antwerpen ,belgie

en ben sinds vandaag trotse eigenaar van een opel tigra 1.4 16v van 1996

het is een tigra in het arden blue (opc blauw) mvg tigra tuning

[rquote=1856089&tid=141661&author=DeMeistah]welkom, nu de :kewlpics nog [/rquote]ja ga ik vande week maken maar der is veel werk aan de tigra ik denk joint de culasse kapot want de olie is een witte brij

[rquote=1856089&tid=141661&author=DeMeistah]welkom, nu de :kewlpics nog [/rquote]ja ga ik vande week maken maar der is veel werk aan de tigra ik denk joint de culasse kapot want de olie is een witte brij

[rquote=1856101&tid=141661&author=DeMeistah]dat is een chique woord voor lekke koppakking toch? olie word idd wit als er water/vocht bij komt.[/rquote]

jha maar denk wel dat het een beetje normaal is de auto heeft 235.790 km op de teller

AllPhotos

[rquote=1856101&tid=141661&author=DeMeistah]dat is een chique woord voor lekke koppakking toch? olie word idd wit als er water/vocht bij komt.[/rquote]

jha maar denk wel dat het een beetje normaal is de auto heeft 235.790 km op de teller

AllPhotos

[rquote=1856105&tid=141661&author=DeMeistah]dat is niet bepaald een gunstige stand om een tigra op te kopen, hoop dat de koppakking het enigste is dan[/rquote]een klein beetje roest aan carroserie

(dit is mijn auto)

84579022-opel-tigra-1-4-16v.jpg

IMG_0038.png

toen ik hem kocht draait ie nog perfect maar sinds vndg is dus blijkbaar er iets mis met moter

[rquote=1856105&tid=141661&author=DeMeistah]dat is niet bepaald een gunstige stand om een tigra op te kopen, hoop dat de koppakking het enigste is dan[/rquote]een klein beetje roest aan carroserie

(dit is mijn auto)

84579022-opel-tigra-1-4-16v.jpg

IMG_0038.png

toen ik hem kocht draait ie nog perfect maar sinds vndg is dus blijkbaar er iets mis met moter

heeft waarschijnlijk lang stilgestaan dan, als je dan weer gaat rijden (koppakking dus belast) wil die wel eens kapot gaan

[rquote=1856121&tid=141661&author=DeMeistah]heeft waarschijnlijk lang stilgestaan dan, als je dan weer gaat rijden (koppakking dus belast) wil die wel eens kapot gaan[/rquote] ik hoop maar dat is inorde geraakt ^-^

heeft waarschijnlijk lang stilgestaan dan, als je dan weer gaat rijden (koppakking dus belast) wil die wel eens kapot gaan

[rquote=1856121&tid=141661&author=DeMeistah]heeft waarschijnlijk lang stilgestaan dan, als je dan weer gaat rijden (koppakking dus belast) wil die wel eens kapot gaan[/rquote] ik hoop maar dat is inorde geraakt ^-^

[rquote=1856144&tid=141661&author=DeMeistah]heb je een onderhouds history?

anders meteen je distributie riem vervangen, als die klapt kan tie naar de sloop[/rquote]volgens onderhouds logboek is het laatste onderhoud geweest op 167000 km gelukkig is mijn vader garagist en doet hij dat voor mij :D

Terug
Naar boven