• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra Twintop velgen waar kopen?

Kimmes B.

Post weinig
Zoals de titel al zegt waar zijn ze te koop, nieuw of in zeer goede staat? en op welke prijs moet je rekenen?

Groetjes en bedankt.

dealer, en een flinke smak geld bij hebben :D

denk dat je toch wel op meer als 1000 euro mag gaan rekenen als je ze nieuw wilt hebben, of veel geluk hebben en een ritje sloop doen. moet je ff naar van de ven bellen in roosendaal of ze er een hebben staan ;)

dealer, en een flinke smak geld bij hebben :D

denk dat je toch wel op meer als 1000 euro mag gaan rekenen als je ze nieuw wilt hebben, of veel geluk hebben en een ritje sloop doen. moet je ff naar van de ven bellen in roosendaal of ze er een hebben staan ;)

Moet je aan Dominic vragen heeft ze er ook onder zitten ziet er wel wonderbaarlijk goed uit :thumbup

Moet je aan Dominic vragen heeft ze er ook onder zitten ziet er wel wonderbaarlijk goed uit :thumbup

Bedoel je dat ik in Roosendaal woon deMeistah, en ben een zij als je dat bedoelt. :)

Van de Ven ken ik wel inderdaad, hij doet ook aan autocross klopt dat? Zou eens langs kunnen gaan..!

Die link die jij geeft 1985 is in Waardenburg, waar ligt dat ergens?

Bedoel je dat ik in Roosendaal woon deMeistah, en ben een zij als je dat bedoelt. :)

Van de Ven ken ik wel inderdaad, hij doet ook aan autocross klopt dat? Zou eens langs kunnen gaan..!

Die link die jij geeft 1985 is in Waardenburg, waar ligt dat ergens?

[rquote=1913485&tid=146358&author=Kimmes B.]Bedoel je dat ik in Roosendaal woon deMeistah, en ben een zij als je dat bedoelt. :)

Die link die jij geeft 1985 is in Waardenburg, waar ligt dat ergens?[/rquote]

klopt, is een gigantische sloop. hebben vast wel een paar twintops staan, hopen voor je dat ze de star velgen eronder hebben. dacht al dat je een zij was, maar moet er nooit vanuit gaan he wil niemand beledigen :D

[rquote=1913485&tid=146358&author=Kimmes B.]Bedoel je dat ik in Roosendaal woon deMeistah, en ben een zij als je dat bedoelt. :)

klopt, is een gigantische sloop. hebben vast wel een paar twintops staan, hopen voor je dat ze de star velgen eronder hebben. dacht al dat je een zij was, maar moet er nooit vanuit gaan he wil niemand beledigen :D

[rquote=1913485&tid=146358&author=Kimmes B.]

staan meerdere auto's op meerdere locaties tussen. ff iedere auto voor zich bekijken :D

[rquote=1913485&tid=146358&author=Kimmes B.]

staan meerdere auto's op meerdere locaties tussen. ff iedere auto voor zich bekijken :D

Als je er 1 extra kan vinden HEEL GRAAG! :D

heb namelijk 1tje erop zitten die opnieuw gespoten is

en daar ben ik niet tevreden over dus krijg ik een deel van

het bedrag terug mits ik een originele kan vinden..

bij de dealer zijn ze 580,- ex btw PER STUK!

en dat zonder banden natuurlijk.. die gaan je ook nog

eens tussen de 100,- / 180,- kosten ;)

er MOET ook 205/17/35 op komen en niet platter anders klopt het niet meer omdat het teveel afwijkt met origineel en als je groter pakt gaan ze niet eens passen..

ze zijn trouwens ook heel lastig te vinden 2e hands

want een paar maanden terug werdt die van mij

gerepareerd en de schadehersteller heeft nog voor

een set (of minstens 1) gekeken en die kon op geen

1 sloop de velgen krijgen..

Als je er 1 extra kan vinden HEEL GRAAG! :D

heb namelijk 1tje erop zitten die opnieuw gespoten is

en daar ben ik niet tevreden over dus krijg ik een deel van

het bedrag terug mits ik een originele kan vinden..

bij de dealer zijn ze 580,- ex btw PER STUK!

en dat zonder banden natuurlijk.. die gaan je ook nog

eens tussen de 100,- / 180,- kosten ;)

er MOET ook 205/17/35 op komen en niet platter anders klopt het niet meer omdat het teveel afwijkt met origineel en als je groter pakt gaan ze niet eens passen..

ze zijn trouwens ook heel lastig te vinden 2e hands

want een paar maanden terug werdt die van mij

gerepareerd en de schadehersteller heeft nog voor

een set (of minstens 1) gekeken en die kon op geen

1 sloop de velgen krijgen..

Terug
Naar boven