• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra Update Nieuwe Velgen, en motorkap 30-04-2010

:fy1

mensen kunnen tegenwoordig geen briefje meer achterlaten van ik heb het gedaan..

die mentaliteit is helaas weg!

maar ehh.. die foto van je velg doet het niet bij mij :P

tja.. no-claim he..

respect en eerlijkheid is ver te zoeken voortaan bij de mensen.. (gelukkig zijn er ook nog goeie mensen)

ja tegenwoordig ontloopt iedereen het..

Vindt het zo absurt..

ben echt zuinig op me leuke tigra'tje verpest een ander het wel.

en idd je hebt er ook wel goeie tussen zitten die het wel doen..

Maar ja moet maar kijken...eerst verzekering er maar over inlichten..

@jeff,

Foto doet het wel bij mij gewoon

Pff zonde wordt je Tigra waar je zelf zo blij en zuinig op bent door iemand anders vernield! ik ken het heb zelf me tigra in moeten leveren (toterlos) maar deze kon niet aan mij ontkomen! :P

maar lullig voor je!

Wat ook beetje jammer is is dat alle Tigra's niet meer all risk verzekerd kunnen worden.. tis meestal gewoon WA of WA + en dan zit je dus met iets dat je nu zelf kan gaan betalen denk ik?..

ja dat klopt

Heb bij JK auto schade in groningen eens gevraagd wat het kost een achter bumper spuiten,

nou ik schrok me de pleures, 416 euro incl: btw

ik heb ook schade gereden, met mijn tigra.

en heb nagevraagd wat hetkost voor mij om allrisk te verzekeren en ze kwamen uit op 64 euro per maand.

ik vond dit zelf nog wel meevallen.

origineel gepost door Gsifreak

ja dat klopt

Heb bij JK auto schade in groningen eens gevraagd wat het kost een achter bumper spuiten,

nou ik schrok me de pleures, 416 euro incl: btw

zo dat is niet niks alleen spuiten of ook voorbewerken.

Een Tigra All-Risk dat kan toch helemaal niet meer naar mijn weten :O volgens mij omdat de auto ouder is dan een x aantal jaar... :O ben benieuwd?

origineel gepost door michaeltjeh1

Een Tigra All-Risk dat kan toch helemaal niet meer naar mijn weten :O volgens mij omdat de auto ouder is dan een x aantal jaar... :O ben benieuwd?

dat klopt, ik had nogwel massel met mijn vorige astra een f uit 97. deze kreeg ik een jaar geleden nogwel allrisk!

(was ik ook wel blij mee na de inbraak in nov. in 08)

maar over al gemeen gaan ze daar denk ik wel moeilijk mee doen.

Zo zolang de tigra niet verkocht is, ben ik er nog wel gewoon mee bezig..

Miss dat de tigra dus wel gewoon blijft, want binnenkort komt de c20xe ter beschikking en kan ik hem over planten in me tigra:wub

Heb nieuwe 17inch velgen waar ik LANG naar gezocht heb, en toch eindelijk heb nu.

en even voor de look een zwarte motorkap, maar daar worden nog de brute ogen aangelast:D

tigra2.jpg

tigra1.jpg

tigrac.jpg

Terug
Naar boven