• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TigraTeam/CorsaTeam 2 jaar! 3 april De Meern

Waaat,, dat meen je niet.

Nou das lekker dan van die gast.

En zoiets werkt bij een bandenboer,, van de krik gevallen.

Ik zou zeggen veel succes ermee en hoop dat het je allemaal lukt!

Gr yannick

[rquote=1888429&tid=140978&author=Bu5t3d]weet niet of jullie door brabant komen? wij vertrekken waarschijnlijk vanaf helmond of mierlo[/rquote]

Hey yannick, jij weet het nog niet van mij auto he?

Die ligt eenb eetje in de kreukels! bandenboer liet hem van de krik vallen,

Ik ga hem vandaag ophalen van de schade-expert maar weet nog niet of ik met hem ga dan... ziet niet prettig uit zeg maar...

greetz

Waaat,, dat meen je niet.

Nou das lekker dan van die gast.

En zoiets werkt bij een bandenboer,, van de krik gevallen.

Ik zou zeggen veel succes ermee en hoop dat het je allemaal lukt!

Gr yannick

Nee die moet ik helaas overslaan ivm werk.

zoals het er nu uitziet ga ik 3 april in utrecht dan en 22 mei in kerkrade, das hier 15 min vanaf dus..

Hopenlijk komt het allemaal optijd klaar en goed,, Ik hoor het wel als je het haalt 3 april.

Gr yannick

Nee die moet ik helaas overslaan ivm werk.

zoals het er nu uitziet ga ik 3 april in utrecht dan en 22 mei in kerkrade, das hier 15 min vanaf dus..

Hopenlijk komt het allemaal optijd klaar en goed,, Ik hoor het wel als je het haalt 3 april.

Gr yannick

Als er entree moet worden betaald staan er dan ook kraampjes of is er wat te doen of is het alleen kijken??

Als er entree moet worden betaald staan er dan ook kraampjes of is er wat te doen of is het alleen kijken??

[rquote=1888429&tid=140978&author=Bu5t3d]weet niet of jullie door brabant komen? wij vertrekken waarschijnlijk vanaf helmond of mierlo[/rquote]

waarschijnlijk gaan mijn vriendin en ik ook dus mss kunnen we ons aansluiten bij jullie:D

waarschijnlijk gaan mijn vriendin en ik ook dus mss kunnen we ons aansluiten bij jullie:D

[rquote=1890913&tid=140978&author=groenetijger]Altijd gezellig :D

Waarmee kom je langs? ;)[/rquote]

Auto denk ik toch? :P

Terug
Naar boven