• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tijd voor de winterslaap?

Accu los, setje Corsa-wieltjes eronder (ook geen gezeik met heen en weer rijden) en klapraampjes open. Maar ik zoek nog een plek, die loods van vorig jaar is beter dus ik hoop een garagebox te vinden.

mijne staat net sinds vandaag stil voor de winter op zijn originele velgen lekker droog :)

druppellader eraan en volgende week laat ik de verzekering de winterstop inlassen tot volgend jaar ergens en dan komt ie er weer maar lekker uit :)

zo. gt/e-tje staat "op stal"

sputterde wel wat tegen, maar dat ben ik al gewoon van m.

maar dat is nu mooi voor volgend jaar :D

of vant winter, staat als laatste in de loods :D enkel een aanhangertje verplaatsen :P

en nog dichtbij ook :thumb

tijd voor Iwan dus :D

Accu los, setje Corsa-wieltjes eronder (ook geen gezeik met heen en weer rijden) en klapraampjes open. Maar ik zoek nog een plek, die loods van vorig jaar is beter dus ik hoop een garagebox te vinden.

zo. gt/e-tje staat "op stal"

sputterde wel wat tegen, maar dat ben ik al gewoon van m.

maar dat is nu mooi voor volgend jaar :D

of vant winter, staat als laatste in de loods :D enkel een aanhangertje verplaatsen :P

en nog dichtbij ook :thumb

tijd voor Iwan dus :D

De Ascona cabrio staat nu voor het eerst bij mijn schoonmoeder in de garage voor de winterslaap.

(heb ik mijn eigen garage vrij om er lekker in te hobbyen)

De accu heb ik eruit gehaald en die wissel ik 2X per winter even met de ascona die dagelijks gebruikt wordt.

Vandaag zat ik bij de radio en hoorde dat je een gratis wintercheck kon doen bij opel, dus meteen effe naar toe gescheurd.

Hij is op alle 18 punten goed of redelijk gekeurd en uiteindelijk stonden er 4 monteurs bij. Ze waren volgens mij niet echt aan

het werk :hmmz want ik hoorde alleen maar: Jonguuhhhh!! en die zooi. Maar nu heb ik wel garantie op alles voor de winter.

Als ik hem stal, wat binnenkort gaat gebeuren, doe ik het volgende:

- voltanken

- accu eruit

- raampje een beetje open

- in/uit laat prop erin

- misschien iets van de grond

- verwarming aan in de garage

En zo houdt hij het goed vol. Mocht je er toch eens inrijden dan meteen

schoon spuiten van onder met lauw water om het zout weg te krijgen.

De Ascona cabrio staat nu voor het eerst bij mijn schoonmoeder in de garage voor de winterslaap.

(heb ik mijn eigen garage vrij om er lekker in te hobbyen)

De accu heb ik eruit gehaald en die wissel ik 2X per winter even met de ascona die dagelijks gebruikt wordt.

ik wil over mijn manta zo een autohoes over trekken maar ik ben niet zo te vinden voor een plastieke van carpoint

nu heb ik ooit eens een gezien wat ook zo een plastieken was maar aan de binnenkant zat een wit wollen stoffen laag erin

weet iemand waar je zoiets kan krijgen ?

Vandaag zat ik bij de radio en hoorde dat je een gratis wintercheck kon doen bij opel, dus meteen effe naar toe gescheurd.

Hij is op alle 18 punten goed of redelijk gekeurd en uiteindelijk stonden er 4 monteurs bij. Ze waren volgens mij niet echt aan

het werk :hmmz want ik hoorde alleen maar: Jonguuhhhh!! en die zooi. Maar nu heb ik wel garantie op alles voor de winter.

Als ik hem stal, wat binnenkort gaat gebeuren, doe ik het volgende:

- voltanken

- accu eruit

- raampje een beetje open

- in/uit laat prop erin

- misschien iets van de grond

- verwarming aan in de garage

En zo houdt hij het goed vol. Mocht je er toch eens inrijden dan meteen

schoon spuiten van onder met lauw water om het zout weg te krijgen.

ik wil over mijn manta zo een autohoes over trekken maar ik ben niet zo te vinden voor een plastieke van carpoint

nu heb ik ooit eens een gezien wat ook zo een plastieken was maar aan de binnenkant zat een wit wollen stoffen laag erin

weet iemand waar je zoiets kan krijgen ?

Terug
Naar boven